ایران در سپک تاکرای ساحلی (بخش رگو) مدال برنز رقابتهای چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی پوکت تایلند را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران که در مسابقه جمعه برابر برونئی شگفتی ساز شده وقهرمان دوره قبل را حذف کرده بود در بازی امروز(شنبه) برابر تیم صاحب سبک اندونزی22-20و21-14 ودرمجموع دو برصفر شکست خورد و پس از دو تیم عنوان دار جهان تایلند واندونزی سوم شد و برنز گرفت.
رگو 4 بازیکن دارد و دو بازیکن ذخیره در آن ایفای نقش می کنند. در سپک تاکرای رگو هر تیم باید دو ست از سه ست بازی را ببرد تا برنده نهایی باشد.
حلیم بن قادر رییس سنگاپوری سپاک تاکرای آسیا و بن چای دبیرکل این فدراسیون اعضای تیم ملی و کادر مربیان ملی سپاک تاکرای ایران را دعوت كردند و ضمن اهدای 80 توپ سپاک تاکرا و چند عدد نوار دور زمین به تیم ایران اعلام کردند که ایران بی شک بیشترین پیشرفت را در بین تیمهای آسیایی داشته و پیش بینی می‌شود که این تیم به زودی قدرتهای سنتی آسیا را پشت سر بگذارد. حلیم بن قادر به طور رسمی اعلام کرد که محمد علی پور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ایران به عنوان رییس کنفدرا سیون غرب آسیا انتخاب شده و از خرداد ماه 1394 دفتر مرکزی این کنفدراسیون به ریاست آقای علی پور در تهران افتتاح خواهد شد و کشورهای غرب قاره شامل عمان، امارات، سوریه، قطر، ایران و بحرین زیرمجموعه این کنفدراسیون هستند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =