میزان نوشت:

رضا شفیعی جم در تازه ترین فیلم از سری "شام ایرانی" با ذکر نکاتی از زندگی خصوصیش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه اش را بفروشد.

در اولین قسمت از فصل تازه "شام ایرانی" شفیعی جم میهمان محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و محمدرضا شریفی نیا است.
شفیعی جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند گفت: پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم!
او ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم.
شفیعی جم گفت: البته این را هم بگویم که خانواده ما هم تقریبا از طیف خانواده های سنتی است یعنی خانواده ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

این بازیگر طنز که همچنان به واسطه ایفای کاراکتر "بامشاد" در سری "نقطه چین" شناخته میشود با مخاطب قرار دادن جوانترها گفت: اینکه 400سکه یا 500 سکه مهریه تعیین میکنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید زیاد کار درستی نیست.

میزان شفیعی جم در قسمت اول فصل دوم "شام ایرانی" خورشت بادنجان را به عنوان غذای اصلی به مهمانان خود ارائه کرد. جالب اینجاست که وی حوصله دِسِر درست کردن نداشت و فقط تعدادی کیک را از قنادی خریده و با گرم کردن آنها در مایکروویو آن را برای مهمانان خود سرو کرد.
او در قسمتی از این فیلم به اصرار مهمانان آواز معروف "بی وفایی" مربوط به سریال "نقطه چین" را نیز برای مهمانانش اجرا کرد و البته خنده آنها را موجب شد.

یک نکته جالب دیگر در "شام ایرانی" صحبتهایی بود که محمدرضا شریفی نیا درباره شایعاتی که پیرامون ازدواج دوم وی وجود دارد مطرح کرد. شریفی نیا با بیان اینکه چون او زیاد نقش مردان دوزنه را بازی کرده مخاطبان فکر میکنند وی در زندگی واقعیش هم دوزنه است گفت: من یک بار بیشتر ازدواج نکردم که آن هم بعد از سالها به اتمام رسید.
او با اشاره به ریشه های هنر تصویر در تعزیه ادامه داد: در تعزیه هم این طور بود که هر کس که نقش شمر را میخواند مخاطبان او را آدمی سنگدل می پنداشتند و تا جاداشت به او کنایه می زدند.

شریفی نیا گفت: برای همین است که هر کسی در سینما نقش مرد دوزنه را بازی میکند مخاطبان فکر میکنند واقعا خودش هم دو زن دارد.
این مسئول انتخاب بازیگر در سینما گفت: با تمام حرف و حدیثهایی که وجود دارد تا زمانی که مردان دوزنه از چندهمسری دست برندارند چنین نقشهایی را ایفا خواهم کرد!
سری تازه "شام ایرانی" به کارگردانی محمد شایسته تولید شده است و بناست بعد از پخش کامل از شبکه خانگی در شبکه نسیم هم روی آنتن برود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    شفیعی جم رو عشقه....
    • مهری ماه IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      به نظر من به جای پول باید چشم بعضی مردا رو مهریه کرد تا از ترس اینم که شده چشم چرونی نکنن اینجوری تا چشم و دل مرده دنبال این و اون دوید زنه می تونه چشمشو از حدقه در بیاره بذاره کف دستش البته این ربطی به آقای شفیعی جم نداره
    • حميدرضا A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      يعني چي چشمش و دربيارن ؟ مگه شما قاضي هستي؟يا فيلم ترسناك زياد ميبني ؟ كلا اعصاب نداريا
    • بدیع الزمان. A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      43 14
      مطمئنا اکثر پسرها با اینکه مهریه نباشه در عوض حق طلاق به زن بدند باشه موافقند...البته تقسیم اموال به دست آمده بعد از ازدواج هم به عنوان پشتوانه برای زن و دیگر هیچ....من مطمئنم اکثرها زنها با این مخالفند ....خبر عزیر نشر این جملات چه سودی داره اینها را به یک مسول دلسوز نشون بده و بعد پیگیری کن .....وگرنه این نطرات حداکثر 24 ساعت دیده میشه و تمام....
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    هردو از همسراشون جدا شدن ولی این کجا و آن کجا
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    ازدواج شده یه کاسبی برا بعضی از دختران و زنان ایرانی بیچاره مردایی که به دام این شیاد ها میافتندما یه دونه ش رو توی فامیل داشتیم پسره هستی ونیستی اش رو داد تا موفق به طلاق شد کجایید قانونگذاران مملکت؟
    • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      زنانی هم هستند که بعد از عمری سوختن و ساختن طلاق می گیرند با مهریه ناچیز.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      زنانی هم برای گرفتن حزانت فرزندشون از مهریه میگذرند
    • بی نام RO ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      103 5
      من خانمم را میشناختم 600 تا سکه مهر گرفتم ولی تصادف کردیم تو جاده فوت کرد خانوادش مهرش را گذاشتند اجرا حتی اگه دختر هم بشناسید مهر بالا نگیرید
    • معترض IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      68 59
      فرزند ؟؟؟؟ چی میگی؟؟ ما که ندیدیم زنی بین مهریه و فرزند، فرزند رو انتخاب کنه سوختن و ساختن؟؟؟ این دیگه از اون حرفا بود خانمومای محترم باید بگم طبق گفته خودتون زنانی بودند لطفاً خودتون رو قاطی نکنین اون نسل از زنانی که خانوادشون براشون همه چیز بود تموم شد ...
    • یه دختر A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      49 42
      من با مهریه و نبود حق طلاق برای زنان مخالفم. ولی به این هم فکرکنیم که اولا اگر قرار باشه زن استقلال مالی نداشته باشه، مهریه هم نداشته باشه، سهم الارثی که از شوهر میبره هم کم باشه، دراین صورت اگر شوهر فوت کند یا همسرش را طلاق دهد، این زن چطور از پس مخارج زندگی اش بربیاید؟علاوه براین بدون وجود مهریه مرد میتواند بدون دلیل زنش را طلاق دهد
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      58 32
      مسخرست که همه یه جانبه قضیه را میبینن.من هم کسی را میشناسم که با دو تا بچه خواست با همه ازارهای شوهرش بمونه ولی مرده هر کاری بگین کرد که طلاق را قبول کنه اونم با بخشیدن مهریه. بعدم زنها توی این قانون و جامعه بعد از طلاق یا فوت همسر هیچ حقی ندارن.همین مهریه را هم که دارن با انواع جو سازی ها کاری کردن که همه بد بدونن.من کاری به اخاذی هایی که به واسطه مهریه انجام میشه ندارم ولی مهریه حق زنه.جامعه یا قانون پشتوانه ای برای زن مطلقه در جامعه قرار بده که اینده شو تامین کنه بعد مهریه را حذف کنینزن مطلقه ای که جامعه پسش میزنه خانواده خودش یا اطرافیان هزار حرف پشتش میزنن، بدون کار،خانه و هیچ اینده مالی باید چیکار کنه؟
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    این که میگند دختر ها پول پرستند، این هم یک نمونه اش
    • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      همه دخترها اینطور نیستن یه عده اینجوری هستن که اکثرشان را هم می شود شناسائی کرد و با آنها ازدواج نکرد ولی یه عده هم طوری رفتار میکنن که نمیشود سر از کارشان درآورد و بعد از ازدواج با آنچه نشان میدادن 180درجه فرق میکنن ولی در کل دخترهای خوب از بد خیلی بیشترن.
    • بدون نام ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      20 8
      کجا تو ایران الان یا ایران قبل؟؟
  • پدرام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    اینم از وفاداری دخترها...
  • وحید A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    این مهریه هم چه کاسبی خوبی شده...
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    عیب نداره رضا جان. ما دوستت داریم.
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    دلم برای مردا خیلی می سوزه به خدا پول مهریه خوردن نداره
    • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      75 40
      من کارم یه جوری مرتبط با این بحث هستش. خیالتون راحت دوست عزیز، کمتر کسی میتونه مهریه اش رو بگیره. اصولا مهریه رو میدن به جاش طلاق یا حضانت میگیرن. متاسفانه از دور به نظر میرسه چیزی به خانم ها میرسه ولی از نزدیک که نگاه کنید میبینید در بیشتر مواقع خانم بازنده است که با یک مدل جدیدتر تعویض میشه. اگه قوانین رو درست کنن، حق طلاق و حضانت برابر بدن، و قانون تقسیم اموال بزارن که آقا بعد 30 سال زنش رو نندازه بیرون با یکی هم سن دخترش ازدواج کنه دیگه کمتر شاهد درخواست مهریه بالا خواهیم بود. توی متن طلاق ها که باشید میبینید اوضاع برای خانم های بچه دار افتضاحه. بچه شده اهرم فشاری برای پدر و این خیلی بده. قوانین مشکل دارن.
    • معترض IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      48 35
      خانم محترم شما اصلا کارت این نیست اصلانم این حرفا نیست فیلم زیاد میبینید نه؟مهریه بر زمه مرد هست حتی اگر زن رو در حالت زنا هم بگیرن باز هم مهریه اش بر زمه مرد هستاین خبرا هم نیست میماسه خوب هم میماسه یه نگاه دور و برتون بندازین میبینید این همه ماشین و خونه به نام خانمهاست از کجا میاد؟حتما که زحمت کشیدن واسش... استغفر اللهبچه و مهرم حلال و این حرفا هم کشک تو فیلماست خانمهای این دوره فقط یه چیز رو میبینن "فقط پول" و هیچی دیگه اگه مهریه شرعی هست آی اونایی که این حرف رو میزنین برین بخونین ببینین وظایف زن در مقابل مرد چیه که همشم واجب و شرعیه از اسلام فقط مهریه رو بلدیم جون مادرتون هم حرف از پخت و پز و شست و شور و بچه داری نزنین که الان غذا از بیرون میاد لباسا رو میاشن میشوره بچه هم مهد کودک
    • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      30 17
      واقعا برام سئواله شما قوانین رو نخوندید تا ببینید که مهریه دربرابر حق طلاقی که وجود نداره، در برابر حضانت بچه که وجود نداره، در برابر سهم الارثی که خیلی کمتر از سهم الارث شوهر هست، در برابر استقلال مالی که لزوما وجود نداره، خیلی هم کم هست؟ مرد به خاطر مهریه ممکنه دارایی هاش رو از دست بده ولی زن به خاطر نبود حق طلاق همه ی زندگی ش رو از دست میده و به خاطر نبود استقلال مالی، اصلا دارایی به دست نمیاره که بخواد از دست بده یا نده.
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      41 22
      انصافا معترض درست میگه ، زن یکی از نزدیکان من گند بالا اورده بود ، آشنای من هرچی تلاش کرد دادگاه مجوز بررسی تلفن زنش رو صادر نکرد که هیچ مهریه زنرو هم گرفت، ضمن اینکه نصف خونه هم که مال شوهره بود و مدرک نداشت بالا کشید ، خدا رو شاهد میگیرم اینی که گفتم عین حقیقته، این که مردا جدیدا تو داش مشتی گری خیلی چیزارو به نام زنشون میکنن اشتباهه
    • ناشناس IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      0 1
      مهریه حق زنه و یک چیز من در اوردی نیست... جزو حقوق زنان هست... اما بدرفتاری موقع طلاق و بعدش درست نیست... و وقتی ام دارن میزان مهریه رو مشخص میکنن باید با توجه به توان مالیشون اینکار و بکنن... و زن هم باید بدونه توقعش باید با توجه به توان مالی مرد باید باشه...نمیشه با مردی خونه ام نداره ازدواج کنه بعد ۲۰۰ تا سکه بذاره...چون قطعا میدونه اون مرد چنین پولی نداره...
  • بی نام FR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    متاسفانه قوانین نادرست مثل نداشتن حق طلاق از طرف زن باعث افزایش مهریه شده که همه اینها مانعی بر سر ازدواجه.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      35 1
      قوانین موجود برای ازدواج، چه برای مرد و چه برای زن، باید تغییر کنن.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    51 63
    شریفی نیای عزیز کوتاه بیا جانم....
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    چقدرم واسش عادیه انگار نه انگار تنها شده
    • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      134 6
      تنهايي بهتر از جنگ و دعواست.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
      23 0
      یه پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    خورشت بادمجان غلط هست... بنویسید خورش بادمجان
  • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    شریفی نیا به این گروه نمی خوره
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    251 6
    دستش درد نکنه که با وافع گویی جلوی شایعات رو گرفت و نصیحتش درباره مهریه هم کاملا مفید بود
  • بی نام RU ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    عیبی نداره تو سریع پولت رو جایگزین میکنی. ما بدبختا چی کار کنیم که میریم خاستگاری طرف دیه همه اجدادشو ازمون میخواد. تخفیفم نمیدن لامصبا. بعد میگن به زن نگاه ابزاری نکنید. خب ابزارید دیگه اینجوری خودتونو می فروشید با قیمت گزاف اگه ادمی وقتی می بینی یه آدم حسابی اومد سمتت اگه علاقه داری قبول کن علاقه نداری قبول نکن. زنی که بعله رو به شرط مهریه بالا بده، یعنی دنبال زندگی نیست. احتمالا نقشه داره بعد چند ماه طلاق بگیره پول بزنه به جیب.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      56 18
      اگه خواستگاری آدم حسابی بری اینجوری نمیشه.این قدر دخترهای خوب کم توقع زیادند که شما اونها رو نمی بینین. هر چه بزک کرده تر و افاده ای تره میرین سراغشون
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    136 8
    طلاق معضلی شدها 99.99 بخاطر شرایط مالی واقتصادی حتی عشق
  • حميدرضا A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    خداييش تمام اين زحمت بيست ساله شما توي يكي دو سال همكاري با استادمهران مديري خلاصه نميشه ؟ خب دختر مردم و طلاق ميدي بايد حق و حقوق شو بدي سر چه كسي منت ميزاري هنرمند عزيز؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      اون سکه ها حق اون زن نبوده. اگر قانون هم حقی به اون زن داده قانون ایراد داره. چطور طرف با شش ماه زندگی نتیجه 20 سال از عمر یه انسان رو ازش میگیره. باید مثل کشورهای پیشرفته دارایی که تو اون دوره ازدواج هر دو نفر بدست آوردن تقسیم بشه
    • شوکه شده A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      کدوم حق و حقوق جناب؟ دختری که شش ماه باهات زندگی کرده چه حق و حقوقی داره که باید مرد بیچاره داغون بشه بخاطرش؟ همیشه این خانمها دادشون به هواست که چرا بین زن و مرد تفاوت هست. اما به موقعش از این تفاوت خوب استفاده میکنن.
    • بی نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      دختره ففط برای گرفتن مهریه با ایشان ازدواج کرده بود
    • محمد A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      35 1
      رضا شفیعی جم از سال 75 در سریال ساعت خوش که نقش "درک" رو بازی می کرد تا سال 85، 86 سریال باغ مظفر "نقش گل مراد" و در بسیاری نقش های به یاد ماندنی با مهران مدیری همکاری داشته. یعنی 10 یا 11 سال. و نه یکی دو سال.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      29 6
      اشکال نداره که از قانون ایراد بگیریم. ولی چرا فقط به نفع خودمون ایراد میگیریم؟ همونقدر که مهریه باعث مشکلات فراوان میشه، نبود حق طلاق برای زنان هم باعث مشکلات فراوان میشه
  • حاج مهدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    115 4
    عجبببببببببببب
  • یاسر A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    134 3
    بی وفایی بی وفایی دل من از غصه داغون شدهههههههههههههههه
  • رامین A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    آقایون محترم وقتی به حرف خاله جان و عمه جان گوش میکنید که میگن کی داده و کی گرفته همین میشه دیگه. از همون اول تکلیف خودتونو روشن کنید. فقط دخترا نیستن که باید "بله" بگن. بله گفتن مرد به شرایطی که زن تعیین میکند یک دنیا مسووایت به همراه دارد
  • علیرضا جی جی A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    دختر چیه اینا ماشین حسابن
  • زهرا RO ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    این چه نظرات بی رحمانه ایه راجع به دخترا میزارین
    • بی نام NL ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      79 40
      برو بابا
    • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      73 19
      حقیقت تلخه، خودم خواهر دارم میبینم منتظرن یه پولدار بیاد خواستگاری
    • با نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      66 19
      دوستان خیلی هم رعایت کردند... وگرنه وضعیت خیلی خرابتر از این حرفاست...
    • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      40 5
      انگار قدرت فکرکردن رو از ما گرفتن خب نمیخوای مهریه بدی حق طلاق رو بده.نمیشه هم خدا رو بخوای هم خرما رو. بعضی از ما حاضر نیستیم به طرف مقابل هم به اندازه خودمون قدرت بدیم.و این یه بی عدالتیه. وقتی مهریه ای وجود نداشته باشه، هرآن ممکنه مرد بدون دلیل همسرش رو طلاق بده پس این حق طلاق برای زن هم باید وجود داشته باشه تا کسی نتونه به دیگری زور بگه
  • تام هنكس ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    71 11
    دختراني واسه مهريه ازدواج ميكنن واسه يه عمر خودشون رو ميفروشن....
  • علی A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    آقایان لطفا شعار ندید ... من همین چند ماه پیش عقد کردم خانمم هم آدم با فهمیه وقتی تمام فامیل من و اون چه دارا چه ندار چه باسواد چه بیسواد زیر 600 تا سکه مهر نکردن من بلند شم بگم من توانم 20 سکه است نمیخام میرم از افغانستان زن میگیرم ..600تا سکه مهر کردم آخرشم میرم زندان فرقی با حالا نداره میخورم و میخابم مدرکمم قاب میکنم میزنم بالا تختم اینجا ایرانه
    • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      32 8
      تابلوئه یه خانمی
    • بی نام DE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      33 10
      تا حالا به این موضوع فکر کردی که دیه از مهریه کمتره؟
  • كيوان FI ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    41 14
    حيف اين همه جوون كه اول زندگي به خاطر نداشتن مهريه ميرن زندان و يا تا آخر عمر بايد مقروض بشن و قسطي از حقوقشون مهر خانوم رو بدن...
  • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    71 66
    ی وقت یادی از خیانتهای آقایون نکنید؟ همون قانونی که ازش گله دارید به شما اجازه ازئواج مجدد و موقت داده عین آب خوردن .جلسه های کاری آنچنانی .... آقایون به خاطر دارید دیگه ؟ به نظرات مثبت هم زیاد دل خوش نباشید چون اکثر خواننده ها آقایون هستن که خوب بعیده از هم دفاع نکنن . خبرآنلاین هم که ید طولانی در کوبوندن خانمها داره. خوش باشید دور هم آقایون ایرانی .
    • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      45 22
      اوه اوه مادر بزرگ خیانت؟؟ آره جلسه های آنچنانی رو خوب گفتی خونه آماده و خالی 8ساعت وقت کامل حداقل دوست پسرا راحت می تونن برن بیان دیگه مانعی هم نیست که ... مرد بدبختم اگه بفهمه چیکار می خواد بکنه؟ بره شکایت؟ میشه تف سر بالاو یا طلاق بده میشه مهره
    • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      41 23
      خواهر بینام 22:54 اون چیزایی که فکر میکنی بکلی عوض شده، این خانمها با سر کار رفتن و وارد اجتماع شدن بدون اینکه نمیگم جنبه میگم آمادگی داشته باشن هزار یه مشکل وجود آوردن، تزشون هم اینه مال خودم مال خودم مال شوهره هم مال خودم،ضمن اینکه ببخشید کیا میشینن پای این سریال های ترکی مزخرف که فقط خیانت رو تبلیغ میکنه؟ جسارت میکنم ولی فکر میکنم خانمها از اوضاع بد اقتصادی مردها سو استفاده مبکنن
  • بی نام A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    35 6
    چرا ما نتوانستیم مهریه را بگیریم .همه نمی توانند راز این کار دست زنهایی است که چگونه مهریه را گرفته اند ..چند دختر خوب تو فامیل داریم که شوهر ها مهریه ندادند ؟واین خانم ها که مهریه گرفتند خیلی خیلی قالتاق بودند تو این جامعه .ما که نتوانستیم تو این دادگاه ها برویم عطایش را به لقایش بخشیدیم . 1 پارتی داشتند .2 رو داشتند .3 یک چیز دیگه داشتند ؟
  • مهدی IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    51 18
    ازدواج در این دوره مثل اینه که بخوای کل دارایی خودت رو با یک چک سفید امضاء به شخصی که اصلا نمیشناسیت بدی
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      45 24
      برای آقایون کل دارایی و برای خانومها کل زندگی...
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    35 67
    باعث بیشتر طلاقها همین مهریه های زیادی است اگر مهریه کم باشد زنها این طوری جولان نمیدهند.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
      38 8
      به جاش مردها جولان میدن قانون باید طوری باشه که هیچکس نتونه از دیگری سوءاستفاده کنه و یا احتمال سوءاستفاده طرفین برابر باشه. اگه مهریه ای وجود نداشته باشه ولی حق طلاق برای دو طرف باشه عادلانه تره
  • بی نام EU ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    29 1
    فقظ رضاشفیعی جم م م م
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    2 10
    آيا اين امكان وجود ندارد كه در قباله ازدواج ثبت گردد كه به ازاي هر ماه زندگي زناشويي زير يك سقف، يك سكه بعنوان مهريه خانمها باشد. مثلا اگر زندگي مشترك بعد از سي ماه به پايان رسيد فقط بايد سي سكه به بانوان پرداخت شود. شايد با اينكار تمايل به ازدواج در جوانان افزايش يابد
  • لیلا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    25 3
    مهریه من 300 تاست. فقط در یک حالت مهریمو میگیرم اونم اینه که شوهرم خیانت کنه وگرنه اصلا برام مهم نیست.
  • ساجده IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    7 3
    عجب حرفایی هر کی از دید و نگاه خودش گفته همه مث هم نیستن
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
    3 27
    همین اقای جم حقشه .اگر یک دختر نجبی وشریف .بحش پیشنهاد می شد نمی خواست .حقشه .زن هایی که مهرشون می زارند اجرا از دور پیدا هستند چطور یک کار گردان سینما این قدر کور بوده .ما می رویم عروسی .می فهمیم دختره چند مرد حلاج چطور این اقا نهفمیده .پسرم یک دختری را خواست عالم ادم ادم گفت .نه .ولی ازدواج کرد 12 سال بدبختی .اخرش هم داغون شد .نگید نمی دونستم .