۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

احمد بیگدلی که روز گذشته ۲۶ شهریور در پی ایست قلبی در شهرکرد چشم از جهان فرو بست امروز در یزدان‌شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناصرعلی بیگدلی پسر زنده‌یاد احمد بیگدلی می‌گوید، پدرش را بنا بر وصیت خودش در یزدان‌شهر به خاک سپرده‌اند.

او به خبرآنلاین گفت: «وقتی مادرم فوت کردند پدرم چند بار به ما گفت که ای کاش قبری کنار قبر مادرتان برای خودم بخرم تا بعد از مرگ در کنار او دفن شوم. چندین بار هم در صحبت‌های‌شان تاکید کرده بودند که می‌خواهند در همین یزدان‌شهر کنار مادر و خواهرم به خاک سپرده شوند و ما بر اساس گفته‌های ایشان به وصیت‌اش عمل کردیم.»

بیگدلی در خصوص مراسم یادبودی که قرار است در تهران برای احمد بیگدلی برگزار شود نیز گفت: «فعلا همه چیز به بعد از برگزاری مراسم سوم ایشان موکول شده است. تا آن زمان باید با حوزه هنری، ارشاد و شهرداری هماهنگی‌هایی انجام شود تا مراسمی در خور شان پدرم را برگزار کنیم.»

به گفته پسر احمد بیگدلی، در مراسم خاکسپاری او امروز، حمعی از نویسندگان و هنرمندان استان اصفهان، مسئولان اداره ارشاد نجف‌آباد، حوزه هنری شهر کرد و اصفهان، شاگردان او در دانشگاه سپهر، موسسه هنری هفت حضور داشتند.

احمد بیگدلی، زاده اهواز و متولد ۱۳۲۴ بود. از او آثار چاپ شده و همچنین آثار منتشر نشده زیادی باقی مانده است. او به خاطر رمان «اندکی سایه»‌سال ۸۵ برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    35 0
    به راستی آرام گرفتی. اگر چه باید افسوس خورد
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    32 0
    روحش شاد
  • مهربان توسی A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    53 1
    روحش شاد باد
  • حسین IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    9 0
    روحش قرین رحمت حق
  • پرويز كرامت نژاد A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    1 0
    رفتي ورفتن تو آتش نهاد بردل ازكاروان چه ماند جزآتشي به منزل فقدان نويسنده گران سنگ و فرزند افتخار آفرين جنوب مرحوم احمد بيگدلي را به خانواده محترم آن مرحوم وجامعه فرهنگي هنري كشور تسليت عرض ميكنمازطرف بچه هاي انجمن دوستداران آغاجاري