تسنیم نوشت:

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نخبگان روستایی می‌توانند با بهره‌گیری از ارزش‌های دینی روستاهای خودشان را به بهترین وجه رونق دهند گفت: نهضت ازدواج آسان در روستاهای سراسر کشور شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی در مراسم افتتاحیه سومین کنگره ملی برگزیدگان روستا و عشایر کشور، با بیان اینکه همه موفقیت‌ها در علم‌آموزی نیست چرا که برخی از علوم ضد اهداف فطری انسان است، اظهار کرد: اگر می‌خواهید روستا‌ها توسعه یابد باید با ترویج ارزش‌ها و معارف دینی زمینه رشد را فراهم کنید.

حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه صید ماهی از دریا سخت‌تر از صید ماهی از استخر است، تصریح کرد: شما نخبگان روستایی می‌توانید با جذابیت ایمان جوانان ونوجوانان را به کار بگیرید و در راستای ابادانی محلتان گام‌های موثری بردارید.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: شما نخبگان روستایی با ابتکارات جدید و با محوریت توسعه روستا در عرصه فرهنگ و اقتصاد تلاش کنید تا به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه نخبگان روستا‌یی می‌توانند با بهره‌گیری از ارزش‌های دینی روستا‌های خودشان را به بهترین وجه رونق دهند، گفت: توسعه عبادت در روستا‌ها بهترین راه پیشرفت در عرصه فرهنگی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: در کار‌های فرهنگی و اقتصادی در عرصه توسعه روستاها از ظرفیت خود ‌بهره بگیرید و با بکار گیری جوانان و نوجوانان باب توسعه و پیشرفت روستاها را باز کنید.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    2 4
    مشکل روستاها در تاخیر در ازدواج و سایر سختگیری های دیگر بسیار کمتر از شهرهای بزرگ است. لطفا این طرح را در شهرهای بزرگ که مشکل ازدواج در آنها به شدت به چشم میخوره اجرا کنید و انرژیتونو هدر ندید
  • علی A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    19 1
    صحبت آقای قرائتی همان حرف بعضی از روحانیون اواخر دوره قاجار است که مخالف آموزش همگانی بودند و خوشبختانه امروزه خریداری ندارد