۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶

جانباز ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور از وضعیت بحرانی آبرسانی در شرق تهران به علت کاهش شدید ذخیره آب سد لار در پاییز امسال خبر داد.

 

 

 

 

منبع: شبکه خبر

 

24301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    35 8
    شهری که حداکثر برای 7 میلیون نفر آب داره چطور میتونه بدون بحران آب برای این همه lجمعیت آب داشته باشه با راههای تشویقی و تنبیهی رو افراد حقیقی و حقوقی و تمرکز زدایی تهران و رسیدگی ب شهرستانها افراد غیر متولد تهران نه تنها به شهرهاشون بر میگردند بلکه باعث آبادنی ایران نیز خواهیم بود
  • مردم ایران IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    64 4
    قابل توجه شهرداری تهران که علاوه بر فروش تراکم بی حساب و کتاب و بدون کمترین آینده نگری باعث هجوم به تهران میشه و بحران کمبود آب رو تشدید میکنه بعلاوه با کمترین بارش برف در حد فقط چند میلیمتر عوامل افغانی محترم با بیلهای آماده و سوار بر کامیون هزاران تن نمک رو در سطح خیابان پخش میکنند . جناب شهردار هیچ فکر کردی این همه نمکی که جناب عالی در سطح خیابان میریزی و نعمت خداداد برف رو تبدبل به زقوم میکنی کجا میره ؟ غیر از اینه که به لایه های زیرین زمین نفوذ میکنه و اگه خدای نخواسته روزی دیو خشکسالی مارو مجبور کنه فقط از آب چاههای سطح شهر برای شرب استفاده کنیم با چه روش و هزینه ای دوباره باید اون هزاران تن نمک رو از آب جدا کرد . در محکمه تاریخ محکومی .
  • بی نام NL ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    35 5
    دیگه آبم نمیتونیم بخوریم ...
  • بی نام RO ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    32 1
    من دو ماهه که بیکار شده ام و ساکن اصفهانم. البته سوابق تحصیلی و کاری خوبی دارم . توی این دو ماه تا حالا بیشتر از 10 تا شغل بسیار خوب در تهران برایم پیدا شده و هنوز یک شغل مناسب در اصفهان پیدا نکرده ام خیلی با خودم تا حالا کلنجار رفته ام که به تهران نیایم ریشه مشکلات پایتخت در تمرکز افسار گسیخته سیاسی، اقتصادی و اداری است که در کشور وجود دارد. باید تمرکز اصلی برای رفع این تمرکز باشد.
  • هموطن A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    4 0
    نمایندگان مجلس نظریه پرداز نظر نمیدن؟ الیته منظورم اونهایی اند که بورسیه غیر قانونی و آبدوغ خیاری نگرفته اند.