تعطیلات چهار روزه رسما به پایان رسیده است، اما هنوز جاده های استان های شمالی ترافیک دارند.

رییس پلیس راه ناجا در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد که بیشترین ترافیک در جاده های شمالی وجود دارد: ترافیک جاده های استان های شمالی تا ظهر جمعه پرحجم اما روان بود و مشکل چندانی در تردد مسافران دیده نشد. اما بعدازظهر دوباره ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی گزارش شد.

سرهنگ محمدرضا مهماندار با بیان اینکه در محور فیروزکوه ترافیک نیمه‌سنگین است، گفت: جاده چالوس هم ترافیک سنگینی دارد. در بخش هایی از محور هراز هم ترافیک سنگین است. این درحالی است که این دو محور یک طرفه شده است.

به گفته او  تا روز یکشنبه همچنان محددودیتهای ترافیکی ادامه دارد و تردد تریلرها و کامیون‌ها ممنوع است.

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طولابي A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    5 1
    جالبه ، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داده و گفته : تردد در محور امام رضا ع نیز عادی است. اين خبر در ساعت 11 و 30 دقيقه مخابره شده اما در اين سايت و خبر از ترافيك جاده ها حرف ميزنه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    38 47
    چرا تعطیلی زیاد ما نوروز داریم .بسه دیگه چرا این همه تعطیلی عاشورا تعطیل دهه فجر تعطیل همش تعطیل شما پولدارید ما باید کار کنیم خسته شدیم همش تعطیلی
  • ناشناس IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    39 4
    همه این ترافیک رو خود پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد کرد با مدیریت غلط و بستن راه ها بدون هیچ دلیلی هر جا که پلیس نبود راه هم باز بود
    • نوید A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
      6 1
      اتفاقا ترافیک هیچ ربطی به پلیس نداشت که اتفاقا هرجا پلیس بود راحتتر میشد رانندگی کرد. مشکل ترافیک خیلی ساده است : 33 درصد از تهران 12 میلیونی آمار سال 90 که مطمئنا بیشتر شده قراره بره شمال. با جاده هایی که قبل از سال 55 ساخته شده و الان 30 ساله مدیران قراره جاده هایی را ایجاد کنند که اگر هم ساخته بشه طراحی بار ترافیکی 30 سال پیش را دارند . از طرفی همش شعار میدیم که الگوی مسافرت باید تغییر کنه. شهرستان نور و مناطق مجاورش حتی از داشتن یک پلاژ عمومی که همه امکانات را داشته باشه محرومند شاید هم اینطور خواسته شده باشه. وگرنه ایجاد سرویس بهداشتی متناسب با حجم مسافران خیلی کار سختیه. حالا چه برسه به بقیه مناطق که توجهی هم بهشون نمیشه. مشکل جای دیگرست.
  • علی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    6 0
    یک طرفه کردن جاده چالوس و هراز خیلی اشتباه بود.من خودم گرفتار ترافیک 12ساعته چالوس شدم.اگر یک طرفه نبود بر میگشتم ولی راه برگشت نبود و این خودش ترافیک رو چند برابر میکنه.از طرفی هم قبل از حرکت با پلیس راه تماس گرفتم و استعلام گرفتم که گفت راه روان است ولی کلا ترافیک بود.کسی هم جوابگو نیست.ببینم این چه کاریه که پلیس میکنه بعدشم تویه اخبار نشون میده که تمهیدات در نظر گرفته شده و پرسنل شبانه روز کار میکنن و درخدمت مردم بودند.کار نکنن بهتره.چه باری رو از روی دوش مردم برداشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • منوچهر A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 2
    من هم روز جمعه در جاده هراز بودم ،حدود 96 کیلومتر مونده به تهران پلیس راه اعلام کرد که جاده یک طرفه است ، اما بعد از طی چند کیلومتر ماشینهایی که از روبرو می آمدند رو مشاهده کردیم و این موضوع چند بار تکرار شد که به صورت تکی و در دو مورد هم به صورت چند تایی در حال حرکت بودند .