کنایه داش علی منصوریان به قلعه نویی و نکونام/10 نفره نمی شدیم پرسپولیس را می بردیم

فارس نوشت:

 

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: روند بازی به گونه‌ای بود که تیم دوم و سوم جدول فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و فکر می‌کنم برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در نیمه دوم براساس مالکیت توپ می‌توانستیم حتی گل دوم را هم بزنیم.

وی افزود: طبیعی بود که پرسپولیس از امتیازی میزبانی‌اش استفاده کند و فکر می‌کنم اگر اخراجی نمی‌دادیم می‌توانستیم در چند دقیقه آخر پیروز شویم. می‌خواستیم از پرسپولیس روی ضربه کاشته گل نخوریم که این اتفاق افتاد البته پرسپولیس هم این توانایی را داشت که سه امتیاز را برای خود بگیرد.

منصوریان در مورد اینکه گفته بود سلاح پنهان برای این بازی دارد، گفت: روی ضربات کاشته خیلی کار کرده بودیم و نمی‌خواستیم دست‌مان را باز کنیم و به همین دلیل در تورنمنت پیش از فصل شرکت نکردیم و اسلحه پنهان ما بازیکنان قد بلند ما هستند و می‌توانستیم از این حربه به گل برسیم وباید تیمم را پنهان می‌کردم. از تیم و بازیکنانم راضی هستم زیرا 5 ستاره از تیم ما جدا شده‌اند و می‌خواهیم از بازیکنان تیم ملی جوانان و امید استفاده کنیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه شما بیشتر مالک توپ نبودید، گفت: شما در ورزشگاه بودید؟ هر وقت می‌خواستیم و زمانی که مبعلی و پورعلی گنجی به توپ ضربه می زدند صاحب موقعیت می‌شدیم.

وی در مورد صحبتش با بیرانوند در جریان بازی گفت: وقتی پرسپولیس با دو سرزن بازی را شروع کرد روی بیرانوند و پرش ‌هایش حساب کرده بودم و از او خواستم که حساس نشود و چون او اجازه صحبت با مدافعانش را دارد با او صحبت کردم. در همه دنیا یک درواز‌ه بان تیمش را هدایت می‌کند.

منصوریان در مورد اینکه بازی در عرض به نفت کمک کرد، گفت: پیام صادقیان یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که نمی‌خواستیم بازی را به عرض بکشاند که وقتی این اتفاق رخ می‌داد باید آنها را کنترل می‌کردیم.

سرمربی نفت در مورد ماجرای قلعه نویی و نکونام گفت: اصول حرفه‌ای آن است که به این مسئله ورود نکنم زیرا 15 سال آنجا بودم اما یک چیز را یاد گرفته‌ام که بهتر است برخی مسایل به رسانه‌ها کشیده نشود. نکونام کاپیتان تیم ملی است و قلعه نویی سرمربی استقلال است و شان دو نفر باید حفظ شود و حواس‌مان باشد که پسر 10 تا 20 ساله به رفتارمان نگاه می‌کند و باید الگو باشیم.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =