نسیم آنلاین نوشت:

عضو کمیته بررسی عملکرد وزیر علوم گفت: در صورت عدم رفع نگرانی‌های نمایندگان استیضاح کننده، استیضاح "فرجی دانا" را بعد از تعطیلات پیگیری خواهند کرد

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو تیم چهار نفره‌ بررسی عملکرد وزیر علوم با بیان این مطلب که اعضای کمیته چهارنفره فردا با وزیر علوم جلسه‌ای تشکیل خواهند داد و گفت: در این جلسه وزیر علوم قرار است گزارشی در خصوص انجام وعده‌های خود به نمایندگان استیضاح کننده ارائه کند.

او در ادامه گفت: اگر وزیر علوم در گزارش خود موارد مورد استیضاح کننده نمایندگان اعم از حذف افراد فعال در فتنه 88 در وزارت علوم، دانشجویان ستاره دار، رفع مشکل بورسیه‌ها را برطرف نکرده و تاکنون اقدام عملی در این خصوص انجام نداده باشد نمایندگان بعد از تعطیلات مجلس به جدی استیضاح وزیر علوم را پیگیری خواهند کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اگر نمایندگان در گزارش وزیر علوم رفع نگرانی‌ها را مشاهده کنند احتمال دارد از استیضاح "فرجی دانا" صرف نظر کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    4 0
    ایکاش این استیضاح صورت میگرفت و جناب فرجی دانا با قدرت از خود و مجموعه تحت نظرش دفاع میکرد و دلواپسان کذاب رو چنان رسوا میکرد که تا مدتها یارای سر براوردن نداشته باشند .