عکس‌های علمی، فناوری و هنری جذاب این هفته را به انتخاب پاپ‌ساینس با ما ببینید: از انبار نامرئی و ساختمان ذره‌بینی گرفته، تا موتور حشره‌ای و ردپای کیوریاسیتی روی سیاره سرخ.

انبار نامرئی
این انبار نامرئی که از جنس میلار (ماده‌ای که برای ساخت بادکنک‌های تولد استفاده می‌شود) ساخته شده است، حاصل کار شرکت stpmj برای ورود به لیگ معماری «رقابت‌های حماقت 2014» است.

شتاب‌دهنده
این کودکان خنده‌رو در حال بازی با بخشی از دستگاهی هستند که توسط پدرشان، ارنست لورنس ساخته شده است. این دستگاه نهایتا به نخستین شتاب‌دهنده ذرات دنیا (سیکلوترون) تبدیل شد.

موتور حشره‌ای
شاید ظاهرش شبیه به حشرهای ترسناک به نظر رسد، اما در اصل موتورسیکلتی الکتریکی است که توسط شرکت Designboom طراحی و ساخته شده است.

کشتی مدرن
سازه‌ای که در عکس بالا می‌بینید، نسل آینده کشتی‌ها نیست؛ بلکه ساختمانی است که توسط طراحان استودیو Remi طراحی شده است و قرار است در صورت بالا آمدن سطح دریا روی آب شناور شود.

گراند کانیون از فضا
عکس بالا که توسط ناسا منتشر شده است، دره معروف گراند کانیون آمریکا را آن گونه که از فضا دیده می‌شود، به تصویر می‌کشد.

ساختمان ذره‌بینی
این ساختمان به عنوان بنای یادبودی اقتصادی در چین پیشنهاد شده است، اما بیشتر به ذره‌بینی غول‌آسا می‌ماند که توسط ضدقهرمانان و تبهکاران فیلم‌های تخیلی ساخته می‌شود.

قدیمی‌ترین چیزها
ریچل سوزان، عکاسی است که آخرین پروژه‌اش عکاسی از قدیمی‌ترین چیزهای دنیا است. اکنون وی نتایج پروژه‌ای را به صورت کتابی منتشر کرده است؛ که این درخت باستانی نیز یکی از عکس‌های کتاب را شکل می‌دهد.

آینه اندام‌نما
این آینه تعاملی که در کنفرانس تعامل انسان-رایانه در تورنتو کانادا از آن رونمایی شد، نشان می‌دهد که اندام‌های شما شبیه چه هستند؛ بدون آنکه پیچیدگی‌های پزشکی آنان را به تصویر کشد.

ردپای کیوریاسیتی
این عکس که توسط مدارگرد شناسایی ناسا (MRO) گرفته شده است، ردپای مریخ‌نورد کیوریاسیتی را روی سیاره سرخ به تصویر می‌کشد.