ایسنا نوشت:

استاندار تهران که پیش از این از وضعیت فضای آموزشی مسکن مهر به ویژه در شهر پرند و پردیس ابراز نگرانی کرده بود، گفت: مشکلات کمبود فضای آموزشی برای سال تحصیلی 93 در این مناطق برطرف شده است.

سیدحسین هاشمی افزود: شهرک‌های مسکن مهر امسال مشکلی از بابت فضای آموزشی ندارد و به اندازه کافی برای دانش‌آموزان ساکن در این مناطق فضای آموزشی فراهم شده است.

 

شرایط فضای آموزشی شهر تهران برای سال آینده خوب نیست

وی ادامه داد: در زمینه فضای آموزشی و سایر امکانات مدارس برای سال تحصیلی پیش رو نگرانی وجود ندارد؛ اما برای سال‌های آینده علاوه بر شهرهای پرند و پردیس، شهر تهران نیز شرایط خوبی نخواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: با اسکان‌های جدید در این شهرک‌ها امور زیرساختی مانند مدرسه، امنیت، آب ، برق و گاز با مسئله اساسی مواجه خواهد شد و استانداری با کمک خیرین باید به صورت متناوب نسبت به تعیین محل آموزشی و مدارس اقدام کند.

 

کارمندان انتقالی امکان بازگشت به تهران ندارند

استاندار تهران در رابطه با تمایل به بازگشت تعدادی از کارمندان تهرانی منتقل شده به سایر شهرها که در دولت گذشته انجام شد، اظهار کرد: بر اساس بند الف ماده 65 قانون برنامه پنجم، کسانی که از تهران خارج شده‌اند اجازه بازگشت به تهران و سایر کلانشهرها را ندارند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =