۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶
قطار لوکس هزار و یک شب در راه ایران

قطار گردشگری بین‌المللی هزار و یک شب، 5 خرداد ماه 70 گردشگر را به ایران می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از میراث آریا،علی باقر نعمتی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری  گفت: دومین قطار گردشگری بین المللی با نام هزار و یک شب، 70 گردشگر را از کشورهای آلمان، سوئیس، هلند، آمریکا، اتریش و ترکیه به ایران می‌آورد.

او با اشاره به اینکه قطار هزار و یک شب روز 5 خرداد ماه از مرز رازی وارد استان زنجان می‌شود، ادامه داد: این قطار در استان‌های زنجان، یزد، اصفهان و تهران توقف دارد و گردشگران از آثار تاریخی و اماکن گردشگری این شهرها بازدید خواهند داشت.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی از گردشگران این قطار با ادارات کل میراث فرهنگی شهرهای محل توقف صورت گرفته است.

نعمتی با بیان اینکه قطار هزار و یک شب، ساعت 7:30 دقیقه روز 10 خرداد ماه وارد ایستگاه راه آهن استان تهران می‌شود، اضافه کرد: معاون گردشگری سازمان و تیم همراه برای استقبال از این گردشگران در ایستگاه راه آهن حضور خواهند داشت.

او در پایان گفت: گردشگران قطار هزار و یک شب پس از یک روز توقف در استان تهران، روز 11 خرداد ماه با هواپیما کشور ما را به مقصدهای خود ترک می‌کنند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    2 9
    از شکم سیری زیاد پامیشن هر روز میان اینور اونور