رئیس گروه دامپزشکی وزارت علوم :دانشکده های دامپزشکی در تمام کشور افرایش می یابد

رئیس گروه دامپزشکی وزارت علوم خبر توسعه دانشکده های دامپزشکی را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران در بیان مشکل خود نوشته است:" سلام. به مسئولین بفرمایید چرا دامپزشکی را از ارزش انداختن. چرا اینقدر دانشجو بر میدارن در حالی که بازار کار اشباع شده. چرا تو ارومیه 3 دانشگاه دانشجو بر میداره در حالی که در استانهای دیگه نیست. به داد دامپزشکها برسین"
در همین زمینه سیدمصطفی پیغمبری رئیس گروه دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خبرآنلاین گفت: اتفاقا یکی از برنامه های ما در آینده گسترش دانشکده های دامپزشکی در سراسر کشور است.
او ادامه داد: برنامه های زیادی برای کارآمد کردن دانشکده های دامپزشکی داریم از جمله بازنگری در محتوای درسی دانشجویان دامپزشکی تا این دروس به روز شوند.
پیغمبری در مورد اشباع شدن این رشته اظهار داشت: بعید می دانم چنین باشد چون در حال حاضر متقاضی در این رشته زیاد است از این رو دانشکده ها را افزایش می دهیم .

45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ممنونم که پیاممو رسوندید TR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    5 0
    لطفا به این مسعول محترم بفرمایید. منقاضی نیست مردم بین زیست شناسی و دامپزشکی قول اسم رشته ی دامپزشکی رو میخورن. منقاضی برای رشته دلیل بر وجود فرصت شغلی نیست. این قدر دانشجو برمیدارن. کجاست زیرساخت. ایران اروپا نیست که سگ و گربه معمول باشه. فقط دامهای بزرگ هستش. که اونم خبر انلاین عزیز شما حساب کنید تو ارومیه و تبریز حداقل هر سال 500 فارغ التحصیل ازاد و سراسری داریم. با این وضعیت باید زیرساختامون مثل هلند باشه تا بتونیم هم تولید و هم صادرات بکنیم به کشورهای خلیج فارس و هم دکترامون صاحب کار بشن. هزار تا حرف دیگه دارم که اینجا نمیتونم بنویسم. توضیحات این مسعول به هیچ وجه قانع کننده نبود. با تشکر.
  • دامپزشک بیکار A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    5 1
    آقای دکتر سیدمصطفی پیغمبری، در شرایطی که بحران کمبود آب و خشکسالی داره باعث کاهش صنعت دامپروری تو ایران میشه، شما میخواید دامپزشکها را زیاد کنید که با خرید خودرو جهت انجام مسافر کشی باعث از بین رفتن رکود در صنعت خودرو سازی بشید؟
  • صاحبدل IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    9 0
    نه اینکه برای چند هزار دامپزشک شغل هست منی که دکترای دامپزشکی دارم مجبورم برای ادامه حیاتم برم شغل یک شخص دیگه بله طراحی وب سایت
  • بی نام EU ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    8 0
    وقتی یه مسئول نمی دونه که این رشته خیلی وقتته که اشباع شده و فارغ التحصیلان این رشته شانسی برای پیدا کردن کار ندارند خدا وکیلی چی می شه گفت ...
  • امين ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    7 0
    در كشور امريكا با اون وسعت كلا چهار دانشكده دامپزشكي وجود داره در انگلستان دو تا ولي در ايران فكر كنم از بيست دانشكده هم بيشتره در حال حاضر اگه در دانشكده هاي دامپزشكي ايران رو ببندن تا پنجاه سال آينده ايران نياز به نيروي كار دامپزشك نخواهد داشت حالا هي دانشكده اضافه كنيد
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    1 0
    چرا کسی که می اید سرکار فکر می کند باید انجا را افزایش دهد واین کار را از نظر خود مثبت می داند