لوسیانو در این مصاحبه گفت که از قربانی کردن گوسفندها قبل از تمرین تعجب کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادینهو مهاجم سابق تراکتورسازی که در لیگ ایران درخشید، در گفت و گو با شبکه آمریکایی ESPN خاطرات جالبی از سال های حضور در فوتبال ایران تعریف کرد. ادینهو در این مصاحبه گفت که 75 گل برای ایران زده است و توضیح داد که فصل گذشته با زدن 20 گل، آقای گل مسابقات لیگ برتر ایران شد.

لوسیانو ادینهو
ادینهو که یک بار در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود دوست دارد پیراهن ایران را به تن کند، در این مصاحبه بار دیگر گفت: «کروش دوست داشت من را به تیم ملی ایران دعوت کند.» البته کارلوس همان زمان نسبت به حرف های ادینهو واکنش نشان داد و گفت: «او را نمی خواهم. بارها با چنین شرایطی هم در پرتغال و هم در آفریقای جنوبی روبه‌رو شده‌ام من فقط بازیکنانی را در نظر می‌گیرم که شهروند کامل یک کشور باشند. حالا هر اتفاقی که قبل از آن افتاده به من ارتباطی ندارد این موضوع به خود بازیکن، فدراسیون یا مسائل دیگر ارتباط دارد.»
ادینهو در ادامه مصاحبه خود به عبادت ایرانی ها اشاره کرد و توضیح داد: «بازی‌ها را طوری تنظیم می کردند که با وقت نماز حتی المقدور همپوشانی نداشته باشد و یا وقتی تمرین داشتند موقع نماز تمرین را قطع می کردند تا به نماز بایستند و سپس به تمرین ادامه می‌دادند. آنها معتقد بودند که قربانی کردن گوسفند برای تیمشان خوب است. البته من زیاد از این موضوع اطلاع نداشتم و اولین بار که چنین چیزی را دیدم واقعا تعجب کردم.»

ادینهو می گوید دوست دارد به گلرهای بزرگی مثل رحمتی گل بزند
او همچنین گفت که ایرانی ها اگر شعار مذهبی زیر لباس خود می نوشتند، به دلیل باورهای عمیق شان بود. ادینهو گفت اسامی ایرانی ها بیشر اسامی امامان و افراد مقدس است. این مهاجم برزیلی گفت که در ایران و به ویژه تبریز هواداران به او اینقدر علاقه داشتند که اگر بیرون می رفت همه به سمتش می رفتند و او را در آغوش می گرفتند. ادینهو حتی با خنده گفت: «هیچوقت نمی توانستم پول غذا را حساب کنم چون اصلا از من پول نمی گرفتند.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =