درخواست منتجب‌نیا از مسئولان کشور: فکری برای تحقق حضور حداکثری کنید

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی می گوید: اگر بناست رقابت عادلانه باشد حتما باید نیروهای قوی و مطرح طرفین با یکدیگر رقابت کنند.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به سئوالی درباره رد صلاحیت اصلاح طلبان از سوی هیات های نظارت گفت: متاسفانه اوضاع اصلاح طلبان در رد صلاحیت ها بسیار بد بوده است به طوری که کمتر کسی از چهره های شاخص اصلاح طلب باقی مانده و تقریبا اکثریت قریب به اتفاق آن ها ردصلاحیت شده اند.

وی افزود: رد صلاحیت ها حتی به لایه دوم نیروهای اصلاح طلب در بسیاری از تقاط کشور رسیده است.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که چقدر امیدوار به بازگشت و تائید کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات آتی هستید؟، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید برای این مسئله فکری بکنند اینگونه نمی شود که یک جناح را حذف کنیم و بعد از رقابتی بودن انتخابات حرف بزنیم.

منتجب نیا ادامه داد: اگر قرار است مشارکت حداکثری در انتخابات اتفاق بیفتد باید رقابت سیاسی وجود داشته باشد و اگر بناست رقابت عادلانه باشد حتما باید نیروهای قوی و مطرح طرفین که امکان رای آوری بیشتری دارند، حضور داشته و با یکدیگر رقابت کنند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه گفت:‌ نمی شود که نیروهای یک جناح همه آماده و تازه نفس باشند ولی نیروی های جناح مقابل همه قلع و قمع شده باشند؛ بعد هم بگوییم که این ها رقابت کنند! سئوال این جاست که با چه کسی رقابت کنند؟

وی افزود: در این شرایط، مشخص است عملا یک جناح از صحنه خارج شده و نتیجه انتخابات از الان مشخص است و آن پیروزی قاطع اصولگرایان و افراطیون و شکست اصلاح طلبان است. چرا که دیگر اصلاح طلبی در عرصه انتخابات باقی نمانده است و اگر روند فعلی در احراز صلاحیت ها ادامه پیدا کند، نتیجه جز این نمی شود. مگر اینکه مسئولان مربوطه فکری کنند و در این تصمیم تجدید نظر شود.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =