سرمربی استقلال می گوید هنوز با استقلال ایده آل فاصله زیادی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجد‌سلیمان گفت:«هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است.آنها در حمله و دفاع خوب کار می کنند.باید از این تیم ها ترسید.»

قلعه نویی ادامه داد:«ما استقلال هستیم و شرایط بازی‌هایمان در نیم‌فصل دوم بهتر شده ولی هنوز با ایده‌آل‌هایمان فاصله داریم.این روزها هر دو هفته یک بار بازی می کنیم  این اتفاق کار را برای ما سخت کرده است.در مجموع امیدوارم یک بازی خوب را انجام بدهیم و 3 امتیاز بگیریم.»

سرمربی استقلال ادامه داد:«معرفت در تیم ما جا افتاده و این موضوع خیلی به ما امیدواری می‌دهد. صداقت در تمرینات ما در نیم‌فصل دوم به وجود آمده و امیدوارم این شاخصه‌ها فردا به ما کمک کند.»

قلعه نویی با گلایه از مسئولان سازمان لیگ ادامه می دهد:«یادم می آید زمانی می خواستیم به تایلند برویم اما بازی ما با ذوب آهن را به تعویق نیانداختند.سال قبل نه تنها به ما کمکی نشد،بلکه مقابل ما جبهه گرفتند. من می گویم اگر این تعطیلی آینده لیگ می‌تواند به ما کمک کند من هیچ مشکلی با آن ندارم ولی این کار را با ما نکردند.»

خبرنگاری از بازگشت استقلال به کورس قهرمانی سوال کرد.اینکه چطور این اتفاق افتاد:«لطف خدا شامل حال ما شد.البته بازیکنان ما هم به یک سری از مسائل پی بردند.خوشحالم که آنها از لحاظ ذهنی و روحی به آمادگی رسیدند.ما یکی دو تغییر هم انجام دادیم.طالب لو و عنایتی در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند و کمک کردند.آنها بزگترهای تیم هستند و مثل خیلی ها سیاه بازی نمی کنند.حالا ما تبدیل به یک تیم خوب شده‌ایم. نتایج آخر فصل هم دست خدا است ولی مهم این است که تیم ما یکدل شده است. برخی‌ها در گذشته سیاه‌بازی می‌کردند و دنبال منافع شخصی خود بودند اما حالا قبول دارم که فاصله ما با صدر جدول کم شده اما هنوز با استقلال ایده‌ال‌مان فاصله داریم.»

جاسم کرار چه زمانی به ایران برمی گردد؟قلعه نویی در این مورد می گوید:«کاری که کرار کرد را تایید نمی کنم اما فضایی درست شده که انگار اولین بار است این اتفاق می افتد.در ایران از این اتفاق ها زیاد افتاده است.همه دیدید که کرار مصاحبه اش را تکذیب کرد.نمی دانم چرا بعضی ها این کار را رها نمی کنند.ما به زمانش با کرار برخورد می کنیم.باشگاه استقلال هم بارها در این مورد صحبت کرده اما فضایی ایجاد شده که متاسفانه بازگشت او زمان خورده است. رفتار‌های با کرار نه اخلاقی بود نه فنی و نه قانونمند.»

خبرنگاری از سرمربی استقلال سوال کرد که آیا مصاحبه های اخیر شما تمرکز تیم را به هم نزده است که قلعه نویی این واکنش را نشان داد:«من قضاوت را به مردم می سپارم.بازیکنان من یک ریال هم پول نگرفته اند و دارند مخلصانه کار می کنند.شاید خیلی ها از این فضا ناراحتند و دست‌شان از خیلی جاها کوتاه شده است. آقایان در دفترشان جلسه می‌گذاشتند و رفتار این آقایان اظهر من‌الشمس بود.یک استقلالی واقعی به تیم ضربه نمی زند.من با فتح الله زاده چند جام آورده ام و با هم سالها کار کرده ایم اما دوست دارم ایشان هرچه می‌داند بگوید.»

او در پاسخ به سوال دیگری در این مورد که افشارزاده گفته قلعه نویی از من ناراحت بود گفت:«من خبری ندارم اما می گویم حرفی که در حیطه خودم باشد را می زنم و از کسی توقع ندارم حمایتم کند. حتی از مدیر‌عامل و هیأت‌مدیره چنین توقعی ندارم و آن چیز‌هایی که به من مربوط است را انجام می‌دهم. هر کاری هم که انجام می‌دهم برای منافع استقلال است و باز هم می‌گویم برای استقلال کیسه ندوختم و دوستان می‌دانند از چه قرارداد‌هایی برای استقلال گذشته‌ام.» 

 

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =