ایسنا نوشت: واژگونی مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه جلال آل احمد و حریق یک کارگاه کفاشی در محدوده بازار تهران به عنوان دو حادثه بامدادی امروز بودند که سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به تشریح آن پرداخته است.

سید جلال ملکی درباره اولین حادثه بامدادی امروز گفت: در ساعت 1:37 امروز یک مورد حادثه حریق در کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن با موافقت ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در چهارراه گلوبندک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه به مساحت حدود 230 متر مربع بود گفت: از این ساختمان به عنوان محلی برای چند کارگاه تولیدی استفاده شده بود که عمده این کارگاه‌ها در حوزه کیف و کفش فعالیت داشتند.

ملکی با بیان اینکه حریق در یکی از کارگاه‌های واقع در طبقه دوم رخ داده بود، خاطر نشان کرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه، عملیات مهار و اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت و در حالی که شعله‌های آتش در حال سرایت به کارگاه‌ها و ساختمان‌های مجاور بود آتش نشان‌ها موفق شدند از توسعه آن جلوگیری کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دقایقی بعد نیز آتش نشان موفق به اطفای کامل حریق در این ساختمان شده و پس از ایمن سازی محل در ساعت 4:10 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

ملکی با اشاره به این حادثه گفت: با توجه به اینکه در ایام منتهی به عید نوروز کارگاه‌های تولیدی چند شیفته فعالیت می‌کنند لازم است اصول ایمنی نیز در این کارگاه‌ها رعایت شود.

واژگونی مرگبار پرشیا در بزرگراه آل احمد

ملکی همچنین به حادثه دیگری که وقوع آن به فاصله یک دقیقه پس از حادثه اول رخ داده اشاره کردو گفت: پس از آنکه در ساعت 1:38 امروز یک مورد حادثه خودرویی به آدرس مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد به سامانه 125 اطلاع داده شد ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور آتش نشانان در محل ادامه داد: عوامل آتش نشانی پس از حضور متوجه شدند که یک دستگاه سواری پرشیا در حال حرکت در مسیر غرب به شرق آل احمد بود که ناگهان از مسیر اولیه خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل واژگون شده است.

وی با بیان اینکه رانندن 23 ساله این خودرو از پنجره به کف بزرگراه پرتاب شده بود، گفت: تکنیسین‌های اورژانس با بررسی علائم حیاتی مرگ این جوان را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 3:10 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 3
    فیلم هندی