تصویری از حضور رییس پلیس اوگاندا در ایران/فرمانده ناجا: آماده همکاری با پلیس اوگاندا هستیم

فرمانده نیروی انتظامی، در دیدار با رئیس پلیس اوگاندا و هیئت همراه از آمادگی ایران برای همکاری با پلیس این کشور خبر داد و گفت: دراین خصوص کمیته تخصصی برای اجرای توافقات بین دو کشور به ریاست پلیس اینترپل تشکیل داده ایم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «حسين اشتري» در اين ديدار، گفت: خوشحاليم ميزبان پليس اوگاندا هستيم و اميدواريم اين هيئت در سفرشان به جمهوري اسلامي ايران، تجارب خوبي را بدست آورند.
وي افزود: امروز پليس جمهوري اسلامي ايران در موقعيت مناسبي است و ظرفيت هاي خوبي نيز دارد بطوريکه ساير کشورها به پليس ايران اعتماد دارند؛ با توجه به موقعيت مان، آماده همکاري براي هرگونه تعامل با کشور اوگاندا هستيم.
فرمانده نيروي انتظامي، تصريح کرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به خصوص در سال هاي اخير، کشورهاي سلطه گر امريکا و رژیم غاصب تلاش مي کردند تا ما را در حوزه هاي مختلف به چالش بکشانند، چرا که آنها در صدد هستند جمهوري اسلامي ايران را تحت فشار قرار دهند اما نه تنها کشور و مردم ما نااميد نشدند، بلکه روي پاي خود ايستادند و امروز تمام پيشرفت ها را در زمينه هاي مختلف بويژه در حوزه پليس کسب کرديم. جوانان ما با وجود تحريم ها، اراده بيشتري بدست آوردند و اين امر باعث شکوفايي کشور در عرصه هاي مختلف شد.




سردار اشتري خطاب به رئيس پليس اوگاندا، بيان داشت: امروز تمامي تجهيزات پليس ايران ساخت داخل است و طي بازديدي که از بخش هاي مختلف ناجا در طول حضور در کشورمان خواهيد داشت، شاهد اين مهم مي باشيد.
وي افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، جرايم سايبري و سازمان يافته، پليس جمهوري اسلامي ايران آمادگي هرگونه همکاري با پليس اوگاندا را دارد.
فرمانده ناجا با اشاره به آمادگي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به ارائه خدمات فني نيز، بيان داشت: به دنبال آن هستيم مهندسان پليس کشورمان را براي مشارکت و همکاري در ساخت منازل سازماني پليس اوگاندا به اين کشور اعزام کنيم. همچنين آمادگي همکاري براي ارائه آموزش هاي تخصصي در رابطه با گروگانگيري و برخورد با جرايم خشن را داريم .
وي با اشاره به ظرفيت خوب و به روز نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در امر مديريت ترافيک و برخورداري از کارشناسان مجرب در اين حوزه، تصريح کرد: در صدد هستيم کميته تخصصي به رياست پليس اينترپل ايران براي اجراي توافقات و همکاري ها تشکيل دهيم.
سردار اشتري در پايان پيشرفت هاي پليس کشورمان را در حوزه مخابراتي يادآور شد و افزود: در اين زمينه هم آمادگي انتقال تجربياتمان را داريم.
۴۲۴۲ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =