تعبیر نماینده ولی فقیه در سپاه از اعتدال در ولایتمداری

مهر نوشت:

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه با سه نوع اسلام انحرافی از جمله اسلام تکفیری و داعش، اسلام سکولاریزه شده و اسلام لندنی مواجه هستیم، گفت: هدف از جنگ نیابتی ایجاد امنیت در اسرائیل است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش پرچمداران بصیرت در جمع پاسداران سپاه فجر استان فارس در شیراز بیان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به دنبال تبدیل کردن جنگ تمدن ها به جنگ درون تمدنی در قالب جنگ نیابتی با هدف ایجاد امنیت در اسرائیل، درگیر کردن ارتش های منطقه با مردم خودشان و جلوگیری از درگیری آن ها با اسرائیل است.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تحریف و غیر واقعی نشان دادن چهره دین اسلام است به طوری که امروز در دنیا با سه نوع اسلام انحرافی از جمله اسلام تکفیری و داعش، اسلام سکولاریزه شده و اسلام لندنی(بدلی) روبه رو هستیم.

سعیدی با بیان اینکه خواص و عوام از جمله عوامل ایجاد انحراف در جامعه هستند اظهار داشت: امروز مسوولیت سنگینی بر دوش روحانیت به عنوان یکی از خواص جامعه برای تبیین ارزش های اسلام ناب محمدی در جامعه است.

وی اضافه کرد: همچنین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رئیس جمهوری و همه مسوولان و مدیران انقلاب می بایست در تراز انقلاب اسلامی باشند و اخلاق مداری، توسعه دین داری و ترویج مکارم اخلاقی را مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: وظیفه رهبران الهی ابلاغ نسخه الهی و عملیاتی کردن دستورات خداوند در روی زمین، صیانت از شریعت و حکومت دینی و تبعیت از پیامبر است که تبعیت از پیامبر همان تبعیت از خداوند است و تبعیت از ولی فقیه نیز در امتداد این تبعیت است.

وی عنوان داشت: اعتدال در ولایتمداری به این معناست که ما باید همراه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم که هر گونه حرکت جلوتر و عقب تر از ولایت فقیه جامعه را دچار مشکل می کند.

سعیدی در پایان گفت: اگر مردم به پای امام حق و زمان حاضر خود بایستند، نصرت الهی و پیروزی از با آن ها خواهد بود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    شما از جامعه خودتان خبردارید؟