۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
برگزاری دومین استارتاپ گرایند ارومیه

دومین استارتاپ گرایند ارومیه با حضور علاقمندان به دوره های کارآفرینی در سالن مطالعات دریاچه ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، دومین همایش استارتاپ گرایند ارومیه با حضور علی امیری و مصطفی امیری موسسین و مدیران درگاه زرین پال و با شرکت 80 نفر از علاقمندان کارآفرینی در سالن اجتماعات مرکز مطالعات دریاچه ارومیه برگزارشد.

موسس زرین پال گفت : دلیل اصلی ابداع زرین پال ، تضمین برگشت اصل پول به خریداران اینترنتی در صورت ارائه نشدن کالا و یا ارائه تضمینی کالای سفارش شده بود.مصطفی امیری اذعان داشت: سايت زرين پال با هدف استفاده بهینه مردم از مزايای تجارت الکترونيک، تحت نظارت شرکت سيستم های يکپارچه سامان به وجود آمد. وی افزود: مجموعه سيستم های يکپارچه سامان به منظور فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و به صورت کاملا تخصصی در حوزه ارائه راهکارهای مطلوب برای مدیریت صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب مشغول به فعالیت شد.این کارآفرین جوان تصریح کرد: مجموعه سامان سیستم در خصوص طراحی و راه اندازی انواع وب سایت های داینامیک ارگان های مختلف دولتی و خصوصی در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، با تولید نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت از سال 1384 تاکنون به صورت رسمی و با نام تجاری Saman Systems مشغول به فعالیت است.

در این رویداد که بمدت 3 ساعت با حضور 80 نفر از علاقمندان برگزار شد کلیپ هایی از ادوار مختلف استارتاپ گرایند در نقاط مختلف ایران ، و ارائه آخرین گزارش ها از فناوری اطلاعات در دنیا پخش شد.

استارتاپ گرایند یک برنامه جهانی در جهت حمایت از کارآفرینان و بنایانگزاران کسب و کارهای نوپا و تقویت روابط کاری آنان در جامعه است. این برنامه با هدف آموزش، تشویق و ارتباط‌سازی کمک می‌نماید تا سودبران حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهرهای مختلف با یکدیگر در ارتباط باشند و از تجربیات هم بیاموزند. این برنامه پس از گذشت چهار سال از آغاز، اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه‌ای برگزار شده و بیش از ۷۵۰۰۰ نفر عضو از کشورهای مختلف دارد و اعتبار جهانی آن به حدی رسیده که شرکت گوگل با حمایت‌های خود به همکاری با آن پرداخته است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =