تسنیم نوشت:

مهران مدیری گفت: همیشه برای خودم می‌خواندم که رسمی و جدی نبود، ولی تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم. آشنایی من با مرحوم بیات از طریق فردین عزیز بود که همکاری ما با ایشان شکل گرفت.

 مدیری از بازیگران محبوب و قدیمی سینما و تلوزیون ایران که از سال‌های پیش در زمینه خوانندگی نیز فعالیت جدی می‌کند، اعلام کرد موسیقی را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کند و در این باره گفت: به پیشنهاد فردین خلعتبری خواننده شدم و کار خود را در این عرصه گسترش دادم. به این ترتیب فعالیت خود در عرصه موسیقی را ادامه دادم.

وی افزود: در ادامه فعالیت موسیقایی خود آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی زنده یاد بابک بیات و فردین خلعتبری را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کردم که از استقبال آن راضی هستم.
این بازیگر - خواننده در پاسخ به چگونگی شکل گرفتن فعالیتش در عرصه موسیقی گفت: همیشه برای خودم می‌خواندم که اصلاً رسمی و جدی نبود، ولی تشویق‌های فردین خلعتبری باعث شد خواننده شوم و فعالیتم را در این عرصه گسترش دهم.

مدیری همچنین از آشنایی خود با مرحوم بیات اینگونه گفت: آشنایی من با مرحوم بیات از طریق فردین عزیز بود که همکاری ما با ایشان شکل گرفت. بعد از مدتی نیز به گروه موسیقی کوبه‌ای «دارکوب» پیوستم و کنسرت بزرگی را به یاد زنده‌یاد خسرو شکیبایی در سالن وزارت کشور اجرا کردیم.
وی همچنین اظهار کرد: برای شروع یک قطعه موسیقی ابتدا ترانه خوب انتخاب می‌کنم و در مراحل بعدی کار آهنگسازی و تنظیم انجام می‌شود.
مهران مدیری، کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان به سریال‌های ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم اشاره کرد.
خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی هم‌نفس و سریال‌های مهر و ماه، شب‌های برره، باغ مظفر از دیگر کارهای این بازیگر سینما و تلویزیون است که خوانده و اجرا کرده است. خوانندگی تک‌آهنگ آلبوم دارکوب و سریال قهوه تلخ از دیگر کارهای وی محسوب می‌شود.
آلبوم «آب، باد، خاک، آتش» اثر جدید گروه دارکوب است که مهران مدیری در آن به خوانندگی پرداخته است.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =