با یک کلیک از روی دوربین حرفه‌ای خود، عکس‌ها را به اینستاگرام و فیس بوک بفرستید

برای ارسال تصاویر از روی دوربین حرفه‌ای DSLR خود می‌توانید از رابط‌های سخت‌افزاری 600 دلاری موجود در بازار استفاده کنید اما این نوع ابزارها ضمن گران بودن، شاید نیاز شما را برآورده نسازند.

 

اما اخیراً وسیله‌ای جانبی به قیمت 125 دلار بنام Lumera راهی بازار شده تا تمام درخواست‌های یک عکاس حرفه‌ای را برآورده سازد. Lumera با اتصال به سه پایه دوربین و قرارگرفتن بین سه پایه و بدنه دوربین (درعکس مشخص است) اتصال وای-فای و بلوتوث را هم‌زمان برایتان فراهم می‌کند.

از طریق دیگر با اتصال از طریق مینی یو اس بی و شناسایی اپلیکیشن مربوطه، تنها با فشار یک دکمه بعد از گرفتن عکس می‌توانید آن را به‌حساب کاربری خود در  شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.

درواقع عکاس با تعریف حساب کاربری خود از طریق اپلیکیشن واسط، و اتصال دستگاه به دوربین، فضای آنلاین را ایجاد کرده و سپس به صورت دستی با فشار دکمه، عکس ذخیره‌شده از قبل را ارسال می‌کند.

ایجاد دسترسی به صورت راه دور به حافظه دوربین کاری است که Lumera انجام می‌دهد و به دلیل ارزان بودن، می‌تواند کاربران زیادی را به خود جلب کند و این در حالی است که نمونه‌های مشابه بیش از 600 دلار قیمت دارند و این کمپانی نوظهور (kickstarter) برای سرمایه‌گذاری درخواست کمک کرده است.

 

منبع: انگجت

56503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین EU ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    32 0
    البته قبلش باید 10 تا کلیک کنی تا فیلتر شکن فعال بشه