تسنیم نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار ۲ هزارو ۵۰۰ متری مبل در جاده خاوران و تصادف مرگبار در اتوبان تهران-کرج خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ساعت  ۱۴:۳۲امروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار مبل واقع در جاده خاوران،‌ شهرک صنعتی عباس آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ ایستگاه برای کمک به آتش‌نشان‌های پاکدشت و عباس آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش از کارگاه رنگرزی یک انبار بزرگ به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر که مملو از اجناس بود آغاز شد و در حال سرایت به بخش‌های دیگر انبار بود. حدود یک هزار متر از این انبار شعله‌ور بود که آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات آتش‌ را مهار کردند و سرایت آن به بخش‌‌های دیگر جلوگیری کردند. در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی در حال انجام مراحل پایانی عملیات و لکه‌گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۱۶:۴۵ امروز برخورد دو خودرو در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج،‌ بعد از ورودی شهید باکری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ایستگاه ۹۸ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی مزدا ۳ و یک ۲۰۶ SD که هر یک دو سرنشین داشتند به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند. همزمان با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی شهروندان در حال خارج کردن این افراد از خودرو بودند. هر ۴ نفر آن‌ها به عوامل اورژانس تحویل داده شد که در نهایت معلوم شد ۳ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌‌اند و یکی از آقایان شدیداً‌ دچار آسیب شد که وی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    0 0
    لطفا" آهسته برانيد و با آرامش .