جانشین فرمانده ناجا خبر داد: کشف سرنخ‌هایی از عوامل انتشار پیام‌های توهین‌آمیز علیه مقامات نظام

جانشین فرمانده ناجا از کشف سرنخ‌هایی ازعوامل انتشار دهندگان پیامک‌های توهین آمیز علیه مسئولان و مقامات کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حسين اشتري در حاشيه جلسه بررسي چالش‌هاي ترافيکي طرح تابستاني سال 93 در محورهاي شمالي کشور، به ريشه‌هاي پيام‌هاي توهين آميز عليه مسئولان و مقامات کشور در فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: با همکاري پليس فتا و ديگر دستگاه‌ها، به سرنخ‌هايي در اين خصوص رسيديم و اميدوارم با همکاري مراجع قضائي بتوانيم اين افراد را به مردم معرفي کنيم.

جانشين فرمانده ناجا در ادامه به طرح‌هاي امنيتي انتظامي پليس در آستانه بازگشايي مدارس نيز اشاره کرد و گفت: مانند سال هاي گذشته، پليس تمهيدات انتظامي و ترافيکي براي شروع سال تحصيلي دارد و اميدواريم با همکاري ديگر دستگاه‌ها و همکاري خوب مردم کمترين مشکل را در ترددها داشته باشيم.

اشتري در محل قرارگاه پليس راه استان البرز بر ضرورت استفاده از سامانه‌هاي هوشمند ترافيکي در پليس راهور تاکيد کرد و گفت: بايد تلاش ما اين باشد که به وضعيت مطلوب و استانداردهاي جهاني برسيم و تا حد ممکن اين فاصله را کم کنيم.

اعتمادسازي بهترين سرمايه پليس

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه اصل اعتمادسازي در جامعه بهترين سرمايه پليس است، اذعان داشت: بايد اين اصل را به عنوان محور قرار داده و آن را ارتقاء دهيم. اگر امروز شرايط به گونه اي است که مردم به پليس و حرف وي اعتماد دارند و اگر پليس از آنها بخواهد براي مثال سفرهاي عيد فطر خود را به تاخير بيندازند، آنها به حرف پليس اعتماد کرده و تبعيت مي‌کنند، اين سرمايه بزرگي است.

اشتري در ادامه با اشاره به شناسايي نقاط حادثه‌خيز در جاده‌هاي کشور، اظهار داشت: بايد نقاطي که در توان پليس است، کنترل شود و اميدواريم همه مسئولان نيز در اين زمينه کمک کنند، البته پليس راهنمايي و رانندگي وظايفش را به خوبي انجام داده است.

اين مقام ارشد انتظامي به اقدامات انجام شده در بعد سلامت کارکنان پليس اشاره کرد و گفت:اقدامات خوبي در پنج سال گذشته انجام شده و براي کاهش آسيب‌پذيري کارکنان هم گام هاي موثري برداشته شده و اميدواريم بتوانيم آن را تقويت کنيم.

تاکيد بر ارتقاي روحيه و مديريت جهادي در ناجا

جانشين رئيس پليس کشور در ادامه با تاکيد بر ضرورت ارتقاي روحيه و مديريت جهادي در کارکنان ناجا اظهار کرد: اين روحيه امروز در ميان کارکنان ناجا وجود دارد اما بايد همواره به آن توجه کرد چراکه مديريت جهادي بسياري از کارها را پيش مي‌برد.

وي ادامه داد: شما اگرعملکرد پليس راهور را با توجه به وسعت جاده‌ها و نيازهاي زيرساختي که وجود دارد، بررسي کنيد خواهيد ديد که خدمات اين پليس بيشتر از امکانات و نيرويي است که در اختيار دارد که علت آن همين روحيه جهادي است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به روند رو به جلوي جلوگيري از افزايش تصادفات اظهار داشت: عامل انساني در ميان سه عامل جاده، خودرو و انسان، مهم‌ترين علت تصادفات است و اميدواريم بتوانيم با فرهنگسازي اين عامل را کنترل کنيم.

اشتري با اشاره به بحث ايمني خودورها و معاينه فني آنها نيز گفت: معاينه فني عامل مهمي است که اگر درست انجام شود، شاهد کمتر شدن تصادفات رانندگي خواهيم بود.

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375178

برچسب‌ها