تسنیم نوشت:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه پهپاد متجاوز اسرائیلی پس از ۴۳ دقیقه تعقیب منهدم شد، گفت: این کشور جایی نیست که خانم مرکل (صدراعظم آلمان) بدون اجازه از خاک آن عبور کند.

امیر فرزاد اسماعیلی صبح امروز در نخستین رزمایش بسیج کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجتمع آموزشی شهید ستاری بابلسر، با بیان اینکه پدافند هوایی کشور در حوزه ساخت و طراحی سامانه‌های راداری، موشکی، پهپادها و سایر تجهیزات به دستاوردهای مهمی دست یافته است، اظهار کرد:‌ انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از ۴۳ دقیقه تعقیب و ۲ دقیقه درگیری بر فراز مرز هوایی کشور واژه «ما می‌توانیم» بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به بهترین نحو ممکن به دنیا ثابت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خطاب به بسیجیان نوجوانان و جوان کشور گفت: دیگر این جمله‌ای که ما افتخار حضور در دوران انقلاب و دفاع مقدس را نداشتیم معنایی ندارد چراکه ما افتخار سربازی نائب بر حق امام و فرماندهی معظم کل قوا را داریم.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به طرق مختلف کشور ما را مورد تحریم قرار دادند امروز خودشان در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند، خاطرنشان کرد: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وجود تمامی تحریم‌ها غیورمردان پدافند لحظه‌ای از تلاش و کوشش در دستیابی به فناوری‌های نوین دنیا در حوزه پدافندی دست بر نداشته‌اند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده و در زمره معدود کشورهایی قرار دارد که در حوزه فناوری‌های ساخت رادار حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در خاتمه با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ هوایی است، بر حضور متخصصان در صحنه‌های نظامی کشور تأکید کرد و گفت: قرارگاه خانه مشترک همه نیروهای مسلح است.

وی تاکید کرد: این کشور جایی نیست که خانم مرکل (صدراعظم آلمان) بدون اجازه از خاک آن عبور کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    جزییاتش پس کو؟؟ اینها که همه ش شعار بود
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    چه ربطی به مرکل داشت
  • انتظار IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    درود بر رزمندگان اسلام ، سلام بر شهيدان .
    • حامد RO ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      84 57
      آخه نامردا، سلام دادن به شهید و این همه منفی بی وجدان، نمک خوردی و میخوری و نمکدون میشکنی
    • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      90 20
      حامد عزیز هیچ کس با سلام و درود بر شهدا مشکلی نداره حتا دقت کنی اون خارج نشینان تو شبکه های خارجی هم برای شهدا احترام قائل هستن فقط مشکل استفاده ابزاری از نام شهدا در هر جاییه
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    این چجور حرف زدنه؟؟ چرا مواضعونو مشخص و محترمانه اعلام نمیکنیم؟ منظورشون چیه کلا از این نوع ادبیات؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    شما كه بهپاد آمريكايي روبا اون عظمت به قول خودتون سالم نشونديد زمين چرا اين يكي رو نتونستيد بشونيد
  • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    داره چی می گه، بابا عراق هم یکی شو زده یا اصلا نه خودش افتاد، عراقی که یک چهارمش رو داعش گرفته.
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    13 62
    السلام علیک یا معین الضعفائ . و الفقرائ و السلام علیک یا علی ابن موس الرضا علیه السلام خوش به حال همه انهایی که در جشن و شادی تولد امام عزیز و و دانای غیب و اشکار و بنده مومن خدا و امام معصوم علیه السلام و صاحب کشور ایران و در کنار ملجائ شریف آن حضرت هستند و لحظاتی از عمر را به شادی حقیقی می پردازند درود بر جوانان این سرزمین و نیروهای مومن و کار امد با با یک 50 ام بودجه نظامی کشورهای بزرگ دست به کار های بزرگ می زنند اگر چه برای اقتدار باید بودجه نظامی برابر ایجاد کرد و این یعنی اقتصاد بیشرفته و بزرگ که نیاز به مدیریت جهادی و تلاش های جهادی دارد
  • حسین GB ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    26 23
    والا خوبه در سایه نظام و امنیت کامل چقدر بعضی ها قدر نمی دونند وای به حال روزی که خدای نکرده کشور عزیزمون مورد تهدید قرار بگیره اونوقت همین بعضی ها مثل اهل کوفه می رن توی جبهه عبیداله ، بععععله
  • سیا A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    47 1
    راست میگه ، اینجا خانم مرکل چرا یهو افتاد وسط گود.
  • فهامه A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    41 9
    اخرش نفهمیدیم ارتش زدش یا سپاه خواهشا قبل از رسانه ای شدن بین خودتون حلش کنین
  • مقیمی A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    38 8
    ۴۳ دقیقه تعقیب و ۲ دقیقه درگیری هوایی دلیل اینقدر تعلل برای انهدامش چی بوده ؟ در حالیکه این پهپاد داشته همزمان تصاویر خودشو را به مرکزش ارسال می کرده
    • علی A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      3 4
      تو این مدت داشتن سعی میکردن سالم بنشوننش زمین مثل همون آر کیو 170 طبق گفته خودشون سعی کردن از نیت پهباد مطلع بشن . عکس و فیلمایی هم که گرفته چیز به درد به خوری نبوده حتما وگرنه زودتر از اینا میزدنش .
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    51 11
    چي زده؟؟ يا بهتر بگم چي رو با چي زده؟ مگه مركل سوار پهپاد بوده:
  • ایمان A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    47 8
    آخرش نفهمیدم چه ربطی به مرکل داره ؟
  • یزدان EU ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    43 61
    وای برشما که اینقدر بدبین هستید باور کنید اگر همین سپاه نبود داعشیها نصف ایران را قورت داده بود پس به توانایی سپاه اعتقاد داشته باشید هرچند از نظر اقتصادی در فشار هستید
  • حافظ A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    24 40
    کامنت اول خیلی جالبه داره میگه 43 دقیقه رهگیری شده این جزئیات نیست ؟ کلیاته ؟؟؟ قبلش که میگفتید چجوری وارد خاک ایران شده حالا دارن میگن از 43 دقیقه قبل رهگیری شده یعنی تقریبا با سرعتش از نزدیکی های مرز رهگیری شده یا نکنه میخواین بگین سرعتش فوق العاده کم بوده یا 43 دقیقه داشته دور خودش میچرخیده ؟ حالا اینجا کم آوردید گیر دادید یه جزئیات بیشتر کامنت دوم هنوز نفهمیده این پهباد احتمالا از آلمان شروع کرده به طرف ایران بیاد واسه اینکه مثلا ایران نفهمه کار اسرائیل بوده کامنت چهارم هنوز نفهمیده که دلیل نمیشه کلا کشورهای دنیا هر اقدامی میخوان بر علیه ما بکنن اما تا ما یکم عصبانی بشیم بگن نچ نچ طرز حرف زدنت درست نیست
    • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      16 3
      دانشمند ، گفته ٤٣ دقيقه تعقيب نه رهگيري فرقش رو مي دوني ؟ بعدش خودت مي گي احتمالا از المان شروع كرده پس خودت هم مطمىن نيستي خوب چه انتظاري داري كه ما ربطش رو به خانم مركل بدونيم ؟
  • بهداد US ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    20 7
    هواپیمای خانم مرکل سال گذشته به خاطر عدم اجازه ایران نتونست از کریدور هوایی ایران برای زفتن به افغانستان استفاده کنه و 2 ساعت در هوا سرگردان بود . اشاره این اقا به اون اتفاقه که کار شایسته ای هم نبود از طرف ایران .