استاندار تهران: امکان اجرای طرح کاهش ساعت کاری زنان وجود ندارد

استاندار تهران اعلام کرد که برنامه ای برای کاهش ساعت کاری زنان این استان ندارد و برای اجرای این طرح باید وزارت کشور تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سید حسین هاشمی درباره اجرای طرح کاهش ساعت کاری زنان که بیشترین درخواست زنان کارمند پایتخت است، افزود: ما تابع نظر وزارت کشور هستیم و هر تصمیمی که این وزارتخانه برای اجرای این طرح بگیرد، ما نیز آن را اجرا می کنیم.

وی همچنین گفت: استانداری طرحی برای کاهش ساعت کاری زنان کارمند استان ندارد، چرا که این یک موضوع ملی است و باید تا زمان اعلام نتایج بررسی وزارت کشور برای اجرا یا عدم اجرای آن در انتظار ماند.

هاشمی درباره اینکه بیشترین درخواست زنان پایتخت با توجه به ترافیک، کاهش ساعت کاری است، گفت: امکان اجرای طرح به شکل استانی وجود ندارد. تنها کاری که استانداری در این زمینه انجام داده، تعطیلی روزهای پنج شنبه برای بانوان است.

به گفته استاندار تهران، ما به تبع تعطیلی دستگاه های حاکمیتی و کشوری در پایتخت در روزهای پنجشنبه، اعلام کرده ایم که این روز برای کارکنان تعطیل باشد و نباید تفاوتی میان کارکنان استانداری با سایر دستگاه های حاکمیتی وجود داشته باشد.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =