تسنیم نوشت:

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت تمامی کارکنان این شرکت آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها هستند و به محض اعلام نرخ، در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای طرح اقدام خواهند کرد.

مصطفی کشکولی که روز گذشته به منظور اطلاع از میزان آمادگی پخش منطقه تهران به همراه مدیر عملیات و رییس روابط عمومی به طور سرزده در جلسه‌ای با حضور مدیر و کلیه مسئولین منطقه تهران شرکت کرده بود، گفت: برای اطلاع از وضعیت سوخت رسانی در کشور و رفع هرگونه موانع احتمالی، اتاق عملیات در ساختمان ستاد تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت و وسعت شهر تهران گفت: باید در نحوه اجرا بسیار دقت شودتا خدمات رسانی به صورت مطلوب انجام پذیرد.

وی همچنین یادآور شد: پیش‌بینی نمایش قیمت در نمایشگرهای تلمبه و همچنین در سیستم سامانه شده است و با هماهنگی شرکت گاز، موجودی‌گیری از جایگاه‌های CNG به صورت مشترک توسط بازرسین شرکت ملی پخش و شرکت ملی گاز انجام خواهد شد.

کشکولی در پایان از کارکنان منطقه تهران که تمام تلاش خود را در جهت بهبود اجرای فاز دوم هدفمندی به کار بسته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای جلسه مرتضی عابدینی مدیر منطقه گزارشی از میزان آمادگی منطقه ارایه کرد.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی گفت : تلاش شده هیچ جایگاه و حتی تلمبه‌ای در این ایام غیرفعال نباشند و جایگاه ها با حداکثر ظرفیت مشغول خدمات رسانی باشند.

مدیر منطقه تهران با ارایه آمار تشکیل جلسات متعدد با کارشناسان منطقه و همچنین با مدیران و مسوولین ادارات و سازمان‌های مختلف در سطح استان گفت: با همکاری سازمان‌های ذیربط از کلیه دوربین‌های سطح شهر برای اطلاع از وضعیت ترافیک و به منظور سهولت در ارسال فرآورده به جایگاه‌ها بهره مند خواهیم بود. مضافاً برای اینکه تمامی دوربین‌های مدار بسته در جایگاه‌ها نیز فعال خواهند بود و از کوچکترین کمبود مطلع خواهیم شد.

عابدینی در پایان گفت: جلسات هماهنگی با کلیه انبارها و روسای نواحی به عمل آمده و تصمیمات لازم در خصوص تکمیل ظرفیت موجودی جایگاه‌ها، نحوه ارسال سوخت و همچنین تعویض شیفت در کمترین زمان ممکن اتخاذ شده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =