فارس نوشت:

رئیس پلیس آگاهی کردستان ضمن تکذیب شایعه قتل‌های زنجیره‌ای در شهرستان مریوان، خودکشی را دلیل مرگ چهار شهروند مریوانی عنوان کرد.
علی احمدی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج ضمن تکذیب شایعه قتل‌های زنجیره‌ای مریوان دلیل مرگ چهار شهروند مریوانی را خودکشی اعلام کرد.

به گفته او، براساس بررسی‌های انجام شده و همچنین تشخیص پزشک قانونی، دلیل چهار مورد مرگ یک ماهه اخیر در شهرستان مریوان، خودکشی است و هیچ مورد مشکوک مبنی بر وقوع قتل در آنها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: با توجه به برسی‌های صورت گرفته هر نفر از این افراد به دلایل کاملا غیرمشایه خودکشی کرده‌اند و برخی از شایعات مبنی بر اینکه این افراد به صورت مشابه کشته شده‌اند کاملا دروغ است.

احمدی‌تبار در پایان با بیان اینکه سه نفر از این تعداد در خانه شخصی خود اقدام به خودکشی کرده‌اند، گفت: با این وجود در زمینه خودکشی نیز در استان نسبت به سال گذشته 90 درصد کاهش داشته‌ایم.

در طول یک ماهه اخیر چهار شهروند مریوانی به دلایل مختلف خودکشی کرده‌اند که رسانه‌های بیگانه ضمن اعلام آمار 9 نفره، آن را قتل‌های زنجیره‌ای عنوان کرده‌اند.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    17 0
    یعنی مقتولین خودشون خودشون رو اونم توی یه شهر کوچیک خودکشی کردند. جل الخالق
  • ناهید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    2 0
    پس امار خودکشی در اون شهر خیلی بالاست که توی یک ماه 4نفر خوکشی کردند باید علتها برسشی وپیشگیری شو