تعطیلی کارخانه اینتل در کاستاریکا/ نسل چهارم موبایل تایوان را اریکسون سوئدی توسعه می دهد

مروری بر اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه 20 فروردین ماه 1393

تعطیلی کارخانه اینتل در کاستاریکا و اخراج 1500 نیرو

تسنیم نوشت: شرکت تولید کننده تراشه‌های الکترونیکی اینتل در نظر دارد یک هزار و ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کند و واحد تولیدی خود را به قسمت آسیایی اش انتقال دهد.

 

اریکسون سوئدی نسل چهارم موبایل را برای تایوانی ها راه اندازی می کند

تسنیم نوشت: شرکت سوئدی اریکسون برنده مزایده راه‌اندازی نسل چهارم و توسعه ۳G در تایوان شد. اریکسون می‌گوید که برنده قرارداد عرضه خدمات نسل چهارم اپراتور ارتباطی فاریستون تایوان شده است. اریکسون مطابق این قرارداد باید امکان دسترسی هم‌زمان و ارتباط مستقیم بین شبکه‌های نسل‌های سوم و چهارم را فراهم کند تا بهینه‌سازی شبکه محقق شود. برای ارتقا سرعت شبکه هم، پوشش فرکانس‌های 700 و 1800 مگاهرتز در نظر گرفته شده است.

 

خرید شرکت کاور اسکرین توسط توئیتر

فارس به نقل از سلولار نوشت: کاور اسکرین در زمینه تولید نرم افزارهایی بر پایه سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کند که این نرم ‌فزارها اقدام به نمایش برخی نرم ‌فزارها بر صفحه گوشی در زمان قفل صفحه می‌ک‌نند. این نرم افزارها، گزینه انتخاب نرم افزارهای مورد نظر کاربر را برای دسترسی آسانتر در زمانی که نمایشگر گوشی قفل است بر روی صفحه نمایش می دهد. هنوز علت واقعی خرید این شرکت توسط توییتر مشخص نیست اما به نظر می رسد توییتر با این هدف اقدام به تصاحب این شرکت کرده است تا بتواند از نرم افزارهای تولیدی آن برای نمایش پیام‌های خود در زمان قفل صفحه نمایشگر استفاده کند.

 

دستکش نوازنده

فارس به نقل از یاهو، ایموگن هیپ، آهنگساز موفق به طراحی دستکش هایی شده است که کاربران و آهنگسازانی که بوسیله رایانه اقدام به تولید آهنگ می‌کنند می‌توانند از آنها کمک گرفته و با پوشیدن آنها اقدام به تولید موسیقی کنند.

 

سامسونگ در هند

شرکت سامسونگ با هدف افزایش قدرت خود در بازار در برابر رقبای تولیدکننده محصولات با قیمت ارزان تر تصمیم به افتتاح ۳ تا ۴ هزار فروشگاه در هند کرده است.بنا به گفته وینت تانجا، مدیر سامسونگ در هند، این شرکت در شهرهای با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر هند نیز فروشگاه عرضه محصولات خود را خواهد داشت.

 

اعلام نگرانی سامسونگ از کاهش سود 

فارس به نقل از سلولار، برای دومین سه ماهه متوالی، شرکت سامسونگ کره جنوبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی هوشمند در جهان از کاهش نرخ سود این شرکت ابراز نارضایتی کرد.

 

نرم افزار امنیتی جدید برای تشخیص الگوی لمس کاربران

فارس به نقل از سلولار، این نرم افزار الگوی لمس نمایشگرها توسط انگشتان صاحب خود را تشخیص داده و می تواند با دقت 98 درصد در گوشی‌ها و 97 درصد از تبلت‌ها این الگو را از الگوی لمس انگشت افراد دیگر تشخیص داده و گوشی را قفل کند.

 

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    3 0
    نسل اول رو نمی دونم نسل دوم رو آفریقای جنوبی نسل سوم رو چین نسل چهارم رو سومالی نسل پنجم رو ...