ایسنا نوشت:

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: 2 نفر به عنوان مظنون اصلی برای شکار گوزن زرد در پارک پردیسان به دستگاه انتظامی معرفی شدند.

دکتر محمدهادی حیدرزاده در رابطه با شلیک به گوزن زرد در پارک پردیسان افزود:‌ این حادثه شنبه شب اتفاق افتاده و لاشه گوزن صبح روز بعد دیده شد.

وی با اشاره به این که ساعت دقیق وقوع این اتفاق مشخص نیست چرا که از بیرون پارک به این گوزن شلیک شده است در رابطه با پیگیری این حادثه تصریح کرد:‌ تمام تلاشمان را برای پیدا کردن عاملان این حادثه انجام می‌دهیم و دستگاه انتظامی نیز در این امر ورود کرده است.

به گفته وی به 2 نفر در این خصوص مظنون هستیم که این افراد به پلیس آگاهی برای پیگیری‌های بعدی معرفی شده‌اند.

 متخلفان شنبه شب با شلیک 3 گلوله از داخل اتوبان همت یک راس گوزن زرد ایرانی را که در محوطه فنس‌کشی شده پارک طبیعت پردیسان تهران نگهداری می‌شد کشتند.

پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز اعلام کرد: در پی شلیک به یک راس گوزن زرد در پارک طبیعت پردیسان پرونده این حادثه در پلیس آگاهی تهران بزرگ به جریان افتاد.

بر این اساس شناسایی نوع اسلحه‌ای که از آن به این گوزن شلیک شده است در حال انجام است.

پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر این که هنوز مظنونی در این حادثه دستگیر نشده است افزود: در عین حال تحقیقات از افراد مظنون حادثه با هماهنگی حراست سازمان حفاظت محیط زیست در حال انجام است.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوربین A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    16 0
    این همه دوربین نصب کردید به چه دردی میخوره؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    21 1
    یعنی از رو کالیبر فشنگ میخوان تیرانداز رو پیدا کنند؟! مگه اینجا آمریکاست که هر اسلحه شناسنامه داشته باشه !!!!
  • یک پیشنهاد US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    12 0
    امثال این تیپ افراد بعد از اثبات جرم ضمن برخورد قانونی کامل باید به تعداد حیوانات; در هر استان برای یک نفر اشتغال تضمینی ایجاد نمایند.(مثلا تا الان 12 قلاده پلنگ تلف شده باید برای 372 نفر اشتغال تضمین شده ایجاد کنند) تا بیشتر حافظ محیط زیست باشند./اما قوانین ما در این زمینه بسیار ابتدایی است.
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    42 12
    خدا لعنتشون کنه.عاملین این کارو هم باید اعدام کنن
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    21 17
    شما که نمیتونید ساعت مردن گوزن حدس بزنید از کجا میدونید از بیرون پارک شلیک شده شاید داخل پارک بوده
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    33 4
    منطقي نيست از بيرون پارك بوده باشه، اصلا مگه از اتوبان همت گوزن ها معلومن؟!
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    68 13
    مافیایی که با محیط زیست و خانم دکتر ابتکار به خاطر کارهای مفیدش مقابله میکنند زورشان به حیوانهای سرزمین ایران رسیده۰۰۰
    • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
      7 56
      توهم توطئه دارید کدوم مافیا
    • متعجّب IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      4 4
      از توهّم توطئه که بگذریم دوست دارم از کارهای مفید این خانم برای محیط زیست آگاه بشم ( نه حرف های جذّابشون ), راستی یهو یادم اومد که ایشون پیش از این هم سکاندار این سازمان بودند و کارنامۀ کاری ایشون که نه کل سازمان محیط زیست ایران در همۀ ادوار چیز قابل دفاعی نداره
    • بی نام US ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      0 0
      برای شکار مافیا نداریم. ولی کارتل های خودروسازی دست طولانی در لابی و اعمال نفوذ برای بالا نگه داشتن تعرفه واردات خودرو و خارج کردن رقبا دارند. تا بتوانند با خیال راحت پراید و پژو های قراضه خود را بفروشند. خودروهایی که به زحمت استاندارد یورو 2 دارند.
  • علیرضا RU ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    19 0
    در تمام طول سال هفته ای دوبار به اتفاق همسر و پسرم در این پارک پیاده روی می کنیم و بلااستثناء تمام روزها یا شبها چند دقیقه ای را کنار این آهو ها می ایستیم. دیگر حالا با چه جراتی پسرم را بفرستم روی سکوی کنار فنس این حیوانات؟ در تقاطع اتوبانهای همت و یادگار و حکیم و یادگار دوربین ترافیکی هست که اگر واقعن بخوان می تونن از تصاویرش هر ابوالبشری را که از آنجا رد شده یا در آنجا ایستاده را در بیاورند. شما را به خدا دوستان خبر آنلاین پیگیری کنید، این جنایت و نا امن کردن محل تفریح خانواده ها در بین شلوغی اخبار فراموش نشود.
  • کیارش IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    5 0
    سلام. متاسفانه بدلیل ضعف مدیریت و عدم فرهنگ سازی و همچنین نا چیز بودن جرایم باعث شده تا در بیشتر مناطق کشور شاهد کشتار وحشیانه حیوانات زیبا و کمیاب سرزمین عزیزمان باشیم.از مسءولین محترم خواهشمندم با جدیت بیشتری به حیات وحش ایران توجه کنند.
  • بی نام EU ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    3 0
    اين هم يك نوع دست درازى به بيت المال بوده اگه اقاى روحانى بخواهد به وعده هاى خود عمل كند بايد كسانى را هم كه به هر دليل: تفريح ،مشكلات روانى ، ايجاد رعب ووحشت در مردم يا مسوولين، سنگ اندازى در كار دولت براى نفع شخصى يا....... صرفاً به دليل داشتن مجوز حمل سلاح دست به هر اوباشگرى مى زنن مورد پيگرد ومجازات هاى سخت قرار دهند