نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا شهربا اشاره به رضایت شهروندان از خدمات 24ساعته شهرنت‌های بانک شهر گفت: مجوز بانک مرکزی و خدمات شهری شهرداری تاییدی برای ادامه فعالیت شهرنت‌های بانک شهر است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، با بیان این ‌که در دنیای الکترونیک، صرفه‌جویی در زمان و کاهش ترددهای بین‌شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای پیشخوان‌های شهرنت، تسهیل در ارائه خدمات بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
وی با تاکید بر ضرورت دسترسي آسان شهروندان به منابع مالي و پول در جامعه کنونی به علاوه خدمات متداول بانكي اظهار کرد: پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر و فعالیت 24‌ساعته آن، به این نیاز مهم شهروندان پاسخ داده است.
دوستی با اشاره به اهمیت توسعه پیشخوان‌های شهرنت تصریح کرد: شهرنت‌ها به دلیل ارائه خدمات الکترونیک مورد نیاز شهروندان تا کنون بسیار موفق عمل کرده‌اند و این خدمت، اقدام بسیار خوبی بوده که از سوی بانک شهر صورت گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این ‌که ارائه خدمات بهتر به شهروندان از سوی شهرنت‌ها نیاز به جانمایی دقیق دارد، گفت: پیشخوان‌های شهرنت تا کنون رضایت شهروندان را کسب کرده است و به طور حتم، زمانی که با مجوز بانک مرکزی و خدمات شهری شهرداری تهران راه‌اندازی شده است، هیچ مشکلی در ادامه فعالیت آن ها وجود ندارد.
دوستی در ادامه ابراز امیدواری کرد بانک شهر با روند رو به رشد فعالیت خود، در آینده به عنوان یک سیتی بانک موفق در مجموعه‌ کلانشهرهای کشور باشد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =