مدیرعامل سایپا: آقای جلالی! وقتی قرارداد 1.2 میلیاردی می‌بستی، شاخصه داشتم؟

ایسنا نوشت: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: زمانی که مجید جلالی با این باشگاه قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی می‌بست آیا من شاخصه داشتم؟

بیت‌الله رضایی با انتقاد از عملکرد مجید جلالی اظهار کرد:‌ آن زمان که قرارداد یک میلیارد و 200 میلیونی می‌بستید مدیرعامل باشگاه شاخصه داشت؟ چرا اگر من شاخصه نداشتم قرارداد امضا کردی؟ همان زمان که می‌دانستید امکانات باشگاه ما چه چیزهایی است؟ برایم جالب است بعضی وقت‌ها می‌گفتید که اگر لباس تیم سفید بود یا برق نمی‌رفت ما بازی را می‌بردیم. ما مقابل تیم 10 نفره سیاه جامگان در دقیقه 93 مساوی کردیم. من می‌گویم سایپا از نظر امکانات در بهترین شرایط ممکن بود و هرچه خواست فراهم کردیم.
وی افزود: من می‌گویم شما بروید و عملکرد 14 ماهه من را بررسی کنید و عملکرد 10 ساله جلالی را هم ببینید. اصلا این دو عملکرد را در نظر سنجی بگذارید تا مردم درباره عملکردها نظر بدهند. چرا می‌گویید که من عرق سایپایی دارم؟ سال قبل قراردادت یک مبلغ است و امسال قراردات دو برابر شد. سال قبل با فیرات تیم بسته شد و در آخر تیم هفتم شد اما امسال رتبه‌مان دو رقمی است. از 15 سرمربی تیم لیگ برتری نظرسنجی بگذارید و درباره عملکرد من نظر بپرسید.
او درباره اخراج مجید جلالی هم گفت: پس از بازی با صبا جلسه‌ای با اعضای کادر فنی و هیات مدیره برگزار شد و خودشان به ما گفتند که از 6 بازی آیند از 18 امتیاز ممکن 14 امتیاز می‌گیریم. قرار بر این شد که اگر این اتفاق نیفتاد خودشان کنار بروند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =