شکارچی متخلف در فضای مجازی به تله افتاد

فرد متخلف که دو راس بز و یک راس کل شکار کرده بود به نشانه افتخار و خود بزرگ بینی کاذب در فضای مجازی و در سطح وسیعی این عکس ها را انتشار داده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه'گفت: حدود یک ماه قبل عکسی از یک متخلف که سه راس کَل و بُز شکار کرده و آن را در فضای مجازی انتشار داده بود از طریق دوستداران محیط زیست به دست ماموران یگان حفاظت این شهرستان رسید .
به گزارش خبرآنلاین از کهگیلویه و بویر احمد، قدرت اله علی پور ادامه داد: ماموران یگان حفاظت این شهرستان با همکاری دوستداران محیط زیست با تلاش شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس بدنبال شناسایی هویت متخلف بودند.
رئیس محیط زیست شهرستان کهگیلویه به اقدام غیر اخلاقی این متخلف در شکار و انتشار این عکس ها در فضای مجازی اشاره و ادامه داد: فرد متخلف که دو راس بز و یک راس کل شکار کرده بود به نشانه افتخار و خود بزرگ بینی کاذب در فضای مجازی و در سطح وسیعی این عکس ها را انتشار داده بود.
علی پور اضافه کرد: سرانجام ماموران موفق شدندهویت مکانی متخلف را در یکی از شهرستانهای استان شناسایی و پرونده ای علیه وی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال واعمال قانون کنند..
وی ادامه داد: داشتن محیط زیستی سالم منوط به کار فرهنگی جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی مردم است و باید در حوزه فرهنگ سازی آنقدر کار شود که عامه مردم شکار را یک ضد ارزش و ناهنجار در جامعه تلقی کنند تا احترام به حیات وحش و رعایت حقوق آنها در جامعه اسلامی نهادینه شود چراکه اگر روند انقراض گونه ها به همین شکل ادامه یابد ما جهانی خالی از تنوع زیستی را خواهیم داشت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =