ایران نوشت:

روز 8 اردیبهشت ماه امسال اعضای خانواده‌ای با مراجعه به پلیس بابل آنان را در جریان ماجرای ناپدید شدن برادرشان قرار دادند. بر اساس اظهارات خانواده مرد تاجر، برادر 52 ساله آنها که «نعمت» نام داشت از خانه خارج شده و قرار بود برای انجام کارهای مربوط به حساب و کتابش نزد یکی از دوستانش برود. با توجه به این سرنخ‌ها تحقیقات مقدماتی درباره سرنوشت تاجر گمشده در دستور کار قرار گرفت. در حالی که تجسس‌های پلیسی درباره این پرونده ادامه داشت یک فرضیه از سوی برادر مرد ناپدید شده راز یک جنایت تلخ را فاش ساخت.
کشف جسد
ساعت 5/1 ظهر چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه امسال بود که مردی در حالی که هراسان و پریشان نشان می‌داد با مأموران پلیس قائمشهر تماس گرفته و به آنان اطلاع داد که جسد برادرش داخل باغی در منطقه دینه سر روستای جنید حوالی منطقه جاده نظامی این شهر پیدا شده است. به دستور سرهنگ قدمی فرمانده پلیس قائمشهر اکیپی از مأموران آگاهی بسرعت خود را به محل پیدا شدن جسد رسانده و تحقیق در این باره را آغاز کردند. آنان در بررسی‌های نخستین خود دریافتند گروه ناشناسی بعد از قتل مرد تاجر جسد او را در این باغ دفن کرده‌اند. وقتی جسد از زیر خاک بیرون کشیده شد، کارآگاهان دیدند دو گلوله به ناحیه سر و شکم او شلیک شده و مرگ وی را رقم زده است.
یک سرنخ
برادر قربانی حادثه که به همراه بستگانش نخستین کسانی بودند که جسد را پیدا کردند در این باره به مأموران گفت: برادرم از مدتی پیش با یکی از دوستانش دچار اختلاف مالی در حساب و کتاب شده بود. روز حادثه قرار بود نزد او برود تا در این باره با هم صحبت کنند.
وقتی آن روز هوا تاریک شد و خبری از بازگشت برادرم نشد شنیدم که او برای رفع اختلافات خود نزد دوستش رفته است. من همیشه درباره اینکه مرد بدهکار آدم خطرناکی است به برادرم اخطار داده بودم. احساس کردم باید حادثه ناگواری رخ داده باشد بنا بر این سعی کردم با او تماس گرفته و درباره برادرم بپرسم اما تلفنش را جواب نمی‌داد. در حالی که تلاش‌های من برای به دست آوردن ردی از این مرد و برادرم بی‌ثمر مانده بود ناگهان یاد باغی افتادم که مدتی قبل به همراه دوست برادرم به آنجا رفته بودیم. آن روز هم او یک تفنگ شکاری همراه داشت. در تاریکی شب او به بهانه شکار ما را به آنجا برده بود. آن روز هم احساس بدی داشتم. خطر را با همه وجودم احساس می‌کردم. آن روز فکری به ذهنم رسیده و به بهانه اینکه می‌خواهم توان هدفگیری‌ام را به او نشان دهم تفنگ را از دست او گرفته و نزد خودم نگه داشتم. اگر او به همان بهانه برادرم را به این باغ برده باشد ممکن است در جریان شکار او را هدف قرار داده باشد.
بازداشت قاتل
با توجه به اطلاعاتی که برادر قربانی حادثه از مشخصات ظاهری مظنون در اختیار پلیس قرار داده بود، آنان تجسس برای به دست آوردن ردی از وی را در دستور کار قرار دادند.
در حالی که پلیس خانه وی را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار داده بود، مشخص شد که او از روز حادثه به خانه‌اش مراجعه نکرده است. در همین راستا بود که مأموران در شاخه دیگری از بررسی‌های خود رد متهم را در خانه یکی از بستگانش در یک خانه روستایی به دست آوردند. پلیس با توجه به اینکه احتمال داده می‌شد در صورت اطلاع متهم از فاش شدن مخفیگاهش اقدام به فرار کند بسرعت وارد عمل شده و آنجا را به محاصره خود در آوردندوقتی مأموران اطمینان پیدا کردند که این مرد در خانه روستایی حضور دارد، در اقدامی غافلگیرانه او را بازداشت کرد.
این مرد تیرانداز در تحقیقات مقدماتی ادعا کرد از ماجرای قتل مرد 52 ساله هیچ اطلاعی ندارد اما وقتی در بازرسی از مخفیگاه وی تفنگ شکاری که برای قتل مورد استفاده قرار گرفته بود پیدا شد، ناچار لب به اعتراف گشوده و قتل را به گردن گرفت.
وی در اعترافات خود ادعا کرد که از مدتی پیش با قربانی حادثه اختلاف مالی داشته است.
این قاتل در ادامه گفت: در روزهای گذشته مرد تاجر بشدت مرا تحت فشار قرار داده بود تا پول خود را پس بگیرد اما من دستم خالی بود و پولی نداشتم تا به او بدهم. در یک لحظه به فکرم رسید که او را به باغ یکی از دوستان برده و در آنجا هنگام شکار با هم درباره اختلافاتمان حرف بزنیم. در آنجا بود که با استفاده از تاریکی هوا نقشه قتل او به ذهنم رسید و با شلیک گلوله‌ای او را به قتل رساندم.
برای اینکه رازم فاش نشود سعی کردم تا جسدش را دفن کنم. وقتی کمی زمین را کندم ترسیدم بنا بر این در همان حد او را دفن کرده و بسرعت آنجا را ترک کردم.

 

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    2 0
    اعدامش نکنید تا ما هم از طعم شیرین ریشه یابی بهره مند بشم و پزش را بدهیم
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    2 1
    از همین الان بعضی ها برای اعدام نشدن این قاتل بی رحم کمپین میزنند
  • rr IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    3 0
    این خبر و اعترافات دروغه ماجرا چیز دیگه ای بود و ماجرای کاملو میدونم واقعا ک چقد اخبارا رو دروغ میزنن