فارس نوشت:

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در این دوره اجازه نخواهم داد کسی از رای من به کاندیدای ریاست شورای شهر مطلع شود، گفت: قصدی برای کاندیداتوری نایب رئیسی شورا ندارم.

رحمت‌الله حافظی با اشاره به عملکرد یک سال گذشته رئیس و هیات رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در این مدت ریاست شورای شهر تهران توانسته است جلسات علنی و غیر علنی را بدون مشکل اداره کند.

وی تصریح کرد: تنها ایرادی که در یک سال گذشته می‌توان گرفت به منشی‌های هیات رئیسه بوده است که در برخی از مواقع در خصوص شمارش آراء دقت لازم را نداشته‌اند.

حافظی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی کاندیدای ریاست شورای شهر خواهند شد، گفت: هنوز نمی‌توان به طور دقیق عنوان کرد که چه کسانی کاندیدا می‌شوند و باید منتظر ماند تا روز‌های آتی کاندیدا‌ها معرفی شوند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه از همکاران خود در شورا خواست به دور از پوشش سیاسی به افراد رای بدهند و به فردی رای بدهند که بتواند جلسات شورا به خوبی اداره کند.

حافظی خاطرنشان کرد: باید فردی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شود که بتواند با دولت تعامل خوبی را داشته باشد و اعمال مدیریت شهری در شهرداری داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که به چه کسی در این دوره رای خواهید داد، گفت: در این دوره اجازه نمی‌دهم کسی متوجه شود که به چه کسی رای می‌دهم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه و پاسخ به این پرسش که آیا در این دوره کاندیدای نایب رئیسی شورا خواهید شد، یا خیر؟ گفت: به هیچ وجه قصد این کار را ندارم.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =