تسنیم نوشت:

وزیر کشور در جیرفت گفت: امروز بعد از جلسه هیئت دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که معظم‌له بر بحث اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی تأکید فراوان داشتند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم طرح توسعه عوامل پروازی فرودگاه جیرفت با اعلام «سلام گرم رئیس‌جمهور را به مردم جنوب استان کرمان ابلاغ می‌کنم» اظهار کرد: امروز بعد از جلسه هیئت دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم که معظم‌له بر بحث اقتصاد مقاومتی تأکید فراوان داشتند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تأکید فراوان داشتند، افزود: ظرفیت‌های داخلی مدنظر رهبر معظم انقلاب همان استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور به توسعه متوازن و متعادل نیاز دارد، افزود: باید این امر در تمامی نقاط و استان‌های مختلف کشور رواج پیدا کند.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه همه استان‌ها باید به یک اندازه توسعه پیدا کنند، گفت: متأسفانه این امر مهم در کشور اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به طرح توسعه عوامل پروازی فرودگاه جیرفت تصریح کرد: با توسعه این فرودگاه بدون شک فاصله‌ها کم و فرهنگ‌ها به هم نزدیک‌تر می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه ایجاد طرح‌های توسعه‌ای اقتصاد مناطق مختلف را رونق می‌بخشد، افزود: طرح توسعه عوامل پروازی فرودگاه جیرفت می‌تواند اقتصاد این منطقه را شکوفا کند و محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان را به سایر مناطق صادر کند.

رحمانی فضلی با تأکید بر «امیدوارم خداوند به همه قدرت خدمتگزاری بدهد» خاطرنشان کرد: در سفر امروز به شهرستان جیرفت سعی می‌شود مسائل و مشکلات جنوب استان کرمان بررسی و پیگیری شود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =