ایسنا نوشت:‌

محمدحسین لطیفی، مسعود جعفری‌جوزانی و سعید آقاخانی با ارائه‌ی طرح‌های جدید به شبکه سه، قصد ساخت سریال‌های جدید برای این شبکه را دارند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر طرح‌های خوب و جدیدی از سوی محمدحسین لطیفی و سعید آقاخانی برای نوروز ارائه شده که تصمیم گرفتن برای انتخاب آن‌ها سخت است؛ چون هر دو کار از سوی نویسندگان و کارگردانان خوب تلویزیون ارائه شده است.

محمدرضا شریفی درخصوص سریال نوروزی شبکه سه سیما گفت: قرار است اگر از عهده‌ی متن و پروداکشن کار محمدحسین لطیفی بربیاییم، با وی مذاکره کنیم. به جهت اینکه کار ایشان پروداکشن خاصی دارد باید ارزیابی کنیم و ببینیم که به عید می‌رسد یا نه.

وی همچنین درخصوص متن جدید سعید آقاخانی گفت: متنی که از سعید آقاخانی به دستمان رسیده، با فضای قبلی کارهای وی به شدت متفاوت است. متن این کارگردان و پر پیمان است.

شریفی درخصوص جدیدترین طرح مسعود جعفری جوزانی برای شبکه سه سیما نیز گفت: نظرمان راجع به این کار مثبت است. این طرح قرار است در ماه‌های آتی عملیاتی شود.

شریفی درخصوص عملیاتی شدن کارهای جدید از سوی این کارگردانان توضیح داد: از هم اکنون مقدمات ساخت این کارها را فراهم می‌کنیم تا در سال ۹۳ آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

به گزارش ایسنا، سریال تاریخی «در چشم باد» آخرین کار مسعود جعفری جوزانی برای تلویزیون است. این سریال در۵۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید شد. فیلمنامه این سریال که در زمره سریال‌های «الف» سیما به شمار می‌رود، توسط «مسعود جعفری جوزانی» در مدت دوسال نوشته شد.

سریال‌های «زمانی برای عاشقی» و «دودکش» آخرین کارهای محمد حسین لطیفی برای تلویزیون بود.

همچنین مجموعه تلویزیونی نوروزی «روزهای بد در» آخرین کار سعید آقاخانی در نوروز امسال برای تلویزیون بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    11 7
    من نمیدونم چرا به جای سعید آقاخانی که همش طنزهای به درد نخور درست میکنه، چرا از عطاران استفاده نمیشه. ما ایرانیا فقط پول خراب میکنیم
  • علی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    11 3
    باید مهران مدیری بسازه با نویسندگی پیمان قاسمخانی.