اینها تصاویری است که آلیسون باسکرویل، عکاس الجزیره از وضع حمل در بیمارستان الشفای غزه تهیه کرده است.

زهرا خدایی: در حالی که آتش توپخانه های رژیم صهیونیستی همچنان غزه را بمباران می کند، آلیسون باسکرویل، عکاس الجزیره به زایشگاههای غزه رفته و در کنار تصاویر جالب، اطلاعات دردناکی از وضعیت زنان فلسطینی و وضع حمل آنها ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی شبکۀ الجزیرۀ انگلیسی، باسکرویل می گوید: بخش اورژانس بیمارستان الشفای غزه این روزها بسیار شلوغ است. گفته می شود این بیمارستان روزانه پذیرای 20 تا 50 بانوی باردار فلسطینی است. بیمارستانهایی که امروز با کمبود دارو و امکانات مواجه هستند. در میان زنان باردار، هنان الماحسن 28 ساله زنی به چشم می خورد که در روز دوم آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه، پس از تخریب خانه همسایه اش بیمار شد. او را به بیمارستان منتقل کردند و در حالیکه سه واحد خونی از دست داده بود، به اتاق عمل منتقل شد. فرزندش به دنیا آمد اما مُرده. پزشکان به او گفتند که فرزندش در بخش مراقبتهای ویژه است تا مادر کمی توان از دست رفته اش را بازیابد. روز بعد اما هنان ماجرا را فهمید، در حالیکه دیگر رمقی برایش باقی نمانده بود.
مریم غنید، زن 39 ساله دیگری است که در انتظار فرزند نهم خود است. او می گوید: فرزندان ما به جنگ عادت کرده اند. آنها با صدای توپ و بمب به دنیا می آیند و بزرگ می شوند. تعداد زیادی از آنها را از دست می دهیم. برای همین باید فرزندان زیادی به دنیا بیاوریم.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    13 2
    اخه تا کی مادران فلسطینی با هزار مشقت زایمان کنند و به راحتی فرزندانشان پرپر شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جیگرم کباب شد مریم غنید از زندگی چه فهمیده زن 39 ساله ای که بی شک کمتر از 60 سال نشان نمی دهد. خدایا شرایط صلح و آرامش را خودت در این خطه هرچه زودتر فراهم کن
  • محسن سيف US ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    1 0
    خدايا اين اسراييل را ريشه كن كن
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    1 0
    پیری زودرس میگیرند بنده خداها. 30 ساله شان معادل 60 ساله هست.
  • محمدامین A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    1 0
    در یک شهر یک و نیم میلیونی فقط در یک بیمارستان روزی 20 تا 50 خانم وضع حمل میکنند. خانمهای ایرانی کمی یاد بگیرند.