مهر نوشت:

وزیر رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی در جلسه شورای معاونان سازمان صداوسیما راهکارهای همکاری بین رسانه ملی و این وزارتخانه را بررسی کرد.

در این نشست سید عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما و معاونان رسانه ملی با وزیر رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی، معاونان و مدیران‌ کل این وزارتخانه نحوه همکاری متقابل بین سازمان صدا و سیما و وزارت رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی را بررسی کردند.

علی ربیعی نتایج این نشست را مثبت ارزیابی و از رییس سازمان صدا و سیما برای میزبانی آن قدردانی کرد. وی گفت: خوشبختانه این نشست در فضایی بسیار خوب انجام شد و در خصوص موضوعات تغییر فرهنگ کار، اشتغال، تعاون و حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه بحث و تبادل نظر شکل گرفت.

وی با بیان این مطلب که بحث آموزش مهارت‌های کار یکی از دغدغه‌های ما در وزارت رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی است، افزود: خوشبختانه در این باره با صدا و سیما به توافق رسیدیم که شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با تولید برنامه‌های متنوع به ما در امر آموزش حرفه‌ای کمک کنند.

ربیعی با بیان اینکه صدا و سیما تنها رسانه‌ای است که می‌تواند فعالیت‌های این وزارتخانه را در بین جامعه انعکاس دهد، اظهار کرد: امروز تعامل دولت و رسانه ملی در حد بسیار مطلوبی است.

وزیر رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی همکاری سازمان صدا و سیما را در امر تبلیغ برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها ستود و افزود: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها صدا و سیما بسیار خوب عمل کرده است و همکاری بسیار نزدیکی با دولت داشته که شایسته قدردانی است.

وزیر کار و امور اجتماعی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی کارگر گفت: برای قشر زحمتکش جامعه ۲ طرح بسیار خوب داریم؛ یکی افزایش دستمزد کارگران بود که انجام شد. دیگری را در سال جاری به‎ طور جدی دنبال خواهیم کرد که موضوع ما بهبود وضعیت روابط کار، کارگروه‌های تولیدی، مستمری‌بگیران، بازرسی و کنترل کارخانجات و کارگاه‌ها خواهد بود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =