بلک بری پریو 1 میلیون و 330 هزار تومان شد / مارشمالو روی گوشی اندرویدی بلک بری آمد

از سوم ماه می یعنی امروز گوشی بلک بری پریو به سیستم‌عامل اندروید 6.0 / مارشمالو به‌روزرسانی می‌شود. همچنین فروشندگان در سایت ebay این گوشی را به قیمت باورنکردنی 380 دلار عرضه کردند.

به گزارش خبرآنلاین، مدل بدون قفل با 32 گیگ حافظه داخلی و پشتیبانی از نسل چهارم تلفن همراه به قیمت 380 دلار / 1 میلیون و 330 هزار تومان در سایت ebay به فروش می‌رسد.

بلک بری در حالی شعار «اگر نمی‌توانید ما را شکست دهید؛ بنابراین به ما بپیوندید» را ادامه می‌دهد که فروش‌هایش ناامیدکننده بوده و هر روز سعی می‌کند به انحای مختلف با شکستن قیمت، از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

در تازه‌ترین اظهارات «جان چن» دوباره قول داد به ودرآن سوددهی بازخواهند گشت. وی البته ضرر و زیان‌های مالی فصل را نیز اعلام کرد و گفت اگر نتواند به قول خود عمل کند، استعفا خواهد داد.

واقعیت این است که با سوئیچ روی اندروید بسیاری از کاربران و کارشناسان از این استراتژی استقبال کردند اما قیمت بسیار بالای بلک بری پریو همه را مأیوس کرد تا جایی که فروش‌ها بسیار کمتر از حد انتظار شد.

حالا در تازه‌ترین رخداد تجاری این گوشی در سایت ebay توسط انواع فروشندگان چینی و هنگ گنگی به قیمت نازل 380 دلار عرضه‌شده است که نشان می‌دهد همچنان با پایین آوردن قیمت می‌توان فروش این گوشی را بالا برد.

در بخش فنی نیز اعلام شد از امروز سوم ماه می بلک بری پریو ارتقاء نرم‌افزاری پیدا می‌کند و کاربران می‌توانند سیستم اندروید 6.0 یا مارشمالو را روی سیستم‌های خود داشته باشند.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =