روزنامه آفتاب یزد نوشت:

دلواپسان داخلی متوجه شده‌اند که به کاهدان زده‌اند. اگرچه این گروه پر سر و صداست اما در اقلیت محض به سر می‌برد و در مقابل موج خروشان ملت می‌توان آن را «هیچ» شمرد.

از زمان آغاز تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده این افراد نتوانستند با استدلال‌ها و تئوری‌های خود مردم را همراه سازند. این در حالی است که این جماعت از ابزارهای بسیاری برای توجیه و قانع نمودن ملت برخوردار بودند و هستند اما نتوانستند راه به جایی ببرند. آنان از یکسو رسانه بزرگ کشور یعنی رسانه موسوم به ملی را در کنار خود می‌دیدند و ازسوی دیگر هر زمان اراده نمودند توانستند چه با مجوز و چه بی مجوز در هر نقطه از این کشور تجمع اعتراضی برگزار نمایند. عرض اینجاست همه اینها نیز باعث نشده مردم در حمایت از تیم مذاکره ذره ای تردید نمایند و به دلواپسان بپیوندند.

به نظر می‌رسد همین نکته مهم باعث شده که دلواپسان به نوعی دلسرد شده و از اقدامات روتین پیشین خود دست برداشته و به کارهای بعضا«سخیف» و «ظاهری» روی بیاورند. تجمعی که روز پنج شنبه در مشهد مقدس ازسوی دلواپسان برگزار شد که با پوشش فوق‌العاده تلویزیون همراه شد مصداق بارز موضوع فوق بود. در شرایطی که تا پیش از این آقایان با اقداماتی نظیر تحلیل و سخنرانی‌ فعالیت‌های تیم مذاکره کننده را رد می‌نمودند این بار با اقدامات عجیب و غریب مثل نمایش «دبه» و بیان شعارهای سخیف که انتشار آن مایه خجالت است به رویارویی پرداختند.پیش از این هم در همایشی که این جماعت در سالن وزارت کشور برگزار نمودند از این دست اقدامات، کم انجام ندادند. مثلا بادکنک‌های بنفش را می ترکاندند تا بگویند دولت روحانی «خراب» کرده یا مملکت را فروخته است.

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =