جشن اولین فارغ‌التحصیلان مرکز علمی کاربردی پرسپولیس با حضور محمد حسین نژادفلاح و سه عضو هیأت مدیره پرسپولیس در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جشن اولین فارغ‌التحصیلان مرکز علمی کاربردی پرسپولیس در حالی برگزار شد که مدیران باشگاه پرسپولیس در آن حضور داشتند. در این مراسم که محمد حسین نژادفلاح نیز حضور پیدا کرده بود، از هیأت مدیره پرسپولیس، جعفر کاشانی، محمد زادمهر و سلیمی نیز حضور داشتند. ضمن آنکه کاشانی رئیس هیأت امنا و زادمهر عضو هیأت امنای این مرکز هم هستند.
این مراسم بخش‌های مختلف و متنوعی داشت، از جمله برنامه‌های جالب آن، ترانه سرایی حامی خواننده مطرح کشورمان و نائینی از خوانندگان جوان و فرزند مجید نائینی بود. پس از آن، ریوندی هنرمند مطرح کشورمان به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه حاضران قرار گرفت. سخنران اصلی این مراسم کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بود.
پس از وی، دکتر داریوش سودی به ایراد سخنانی پرداخت و فرزند دکتر حسابی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود. این مراسم در حالی برگزار شد که رسانه‌های گروهی و نمایندگان اصحاب رسانه از شبکه‌های تلویزیونی تا رسانه‌های دیجیتالی و رسانه‌ای حضور گسترده‌ای در آن داشته و به تهیه گزارش و مصاحبه از میهمانان ویژه این مراسم پرداختند. مهدی مهدوی‌کیا، محمد رویانیان، حمید درخشان، حمید استیلی، محمد پنجعلی، عباس انصاری‌فرد، جمشید زارع، قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس و محمد حسین ضیایی از حاضران در این برنامه بودند.
محمد رویانیان که مرکز علمی کاربردی پرسپولیس در زمان وی راه‌اندازی شد، در جریان مراسم دیدار گرمی با نژاد فلاح، اعضای هیأت مدیره و پیشکسوتان حاضر در مراسم داشت.
همچنین حمید درخشان که تا اواسط مراسم حضور داشت در جریان مراسم با اعضای هیأت مدیره و پیشکسوتان حاضر گفتگوهایی خصوصی انجام داد.
جعفر کاشانی و مهدی مهدوی‌کیا نیز از سخنرانان این مراسم بودند که به لزوم حمایت از دانشگاه و تقویت آن به عنوان یک مرکز علمی تاکید کردند.
یکی از بخش‌های مهم این مراسم معرفی برترین‌های دانشگاه بود که در جریان این برنامه چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم روی صحنه رفتند تا کارنامه و لوح تقدیر فارغ‌التحصیلان برتر را به آنان تقدیم کنند.
در ادامه تندیس‌هایی هم به مهدوی‌کیا، استیلی، سلیمی، پنجعلی، دکتر اسماعیلی، عباس انصاری‌فرد، برادر حمیدرضا سیاسی، دکتر وجیه‌ا... چشمه‌سری، علی صانعی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و علیزاده مدیر اداری و اجرایی دانشگاه تقدیم شد و از آنها تقدیر صورت گرفت.
گفتنی است؛ دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در ابتدا فعالیت خود را در سه رشته آغاز کرد و در حال حاضر و با تلاش‌های داریوش سودی و هیأت امنای این مرکز در 23 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و 1200 دانشجو در آن مشغول به کسب علم هستند. جالب توجه اینکه بعضی از رشته‌ها برای اولین بار در حال تدریس هستند. هیأت مدیره پرسپولیس نیز طی روزهای گذشته مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده تام‌الاختیار در امور دانشگاه انتخاب کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =