تیم ملی والیبال ساحلی ایران در فینال بازی های ساحلی آسیا به اندونزی باخت و قهرمانی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین دیدار والیبال چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 2014 پوکت تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان ظهر امروز در فینال این پیکارها به مصاف تیم ملی اندونزی رفت که مقابل این حریف با نتیجه دو بر یک  شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

 تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان که با ترکیب بهمن سالمی و صابر هوشمند به فینال بازیها راه یافته بود ست اول را با نتیجه 22 بر 20 مقابل اندونزی به پیروزی رسید،ست دوم را 21 بر 14 واگذار کرد تا کار به ست سوم کشیده شود.

ایران در ست سوم هم با نتیجه 15 بر  10 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره قناعت کرد.

تیم ملی والیبال ایران با شکست قزاقستان به دیدار فینال راه یافته بود ضمن اینکه تیم ملی اندونزی نیز با شکست قطری که از بازیکنان برزیلی بهره می برد فینالیست شده بود.

اگر ایران در این مسابقه برنده می شد کاروان ایران با 10 طلا جای کره جنوبی را در جدول مسابقات می گرفت اما با این باخت، ایران با همان 9 طلا، از نظر تعداد مدال های طلا هم ردیف کره است و تعداد نقره های دو تیم هم 14 است. اما کره جنوبی با 14 مدال برنز نسبت به ایران که 8 برنز گرفته بالاتر ایستاده تا کاروان ایران در مجموع در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    1 0
    حيف
  • ستار IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    4 0
    دم بچه های ساحلی از رءیس تا سرمربی ومربیان وسرپرستان ودر اخر بازیکنانخوب والیبال ساحلی با این امکانات کم توانستند مقام نایب قهرمانی را بیاورند.امیدوارم مسءولین هم قدر این بزرگان را بدانند ولااقل کاری کنندتا خستگی شون رفع بشه. منم به نوبه خودم که از خانواده والیبال ساحلی هستم از تمام کسانی که از سالهای قبل تا به امروز زحمت این رشته رو کشیدند تشکروتبریک بگم. ستار صالحی نژاد