مرکز معماری ایران مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93 را با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مركز معمارى ايران، در راستاى تهییج خلاقیت دانشجویان معماری در تمامی مقاطع و بر پایه بنیان‌های مسابقه دانشجویی معمار برتر در سال1392، دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر را در سال 93 برگزار می‌کند.

مسابقه سال ٩٣  با هدف تشويق خلاقيت، ايده‌پردازى و توجه به جنبه‌های محیطی كه در آن زندگى مي‌كنيم برگزار مي‌شود. در دنياى امروز بسیاری از دستاوردها محصول ايده‌هاى نوين است و خلاقيت از پایه‌های رشته معمارى است.

مسابقات دانش بنیان معماری نقش مهمى در پيشبرد فرهنگ معمارى امروز ايفا مي‌كنند. بسيارى از كارهاى برجسته يا اقدامات موثر در زمينه معمارى و طراحى شهرى از این دست مسابقات سرچشمه گرفته‌اند. در اين گونه رقابت‌ها شركت‌كنندگان نگرانى تحقق بخشيدن به ايده خود را نداشته و مى‌توانند آزادانه حداكثر خلاقيت و فكر خود را به كار بگيرند. این مسابقات به طرح‌ها و كانسپت‌هايى مى‌انجامد كه مي‌توانند سرمشقى براى اقدامات واقعى و عملى بعدى در عرصه ساخت‌وساز باشند.

با همین هدف مرکز معماری ایران در 17 آبان ماه از موضوع مسابقه معمار برتر سال 93 رونمایی کرده و آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار را 20 آذر ماه اعلام کرده است.

موضوع مسابقه، پيشنهادهاى طراحى براى اصلاح نماهاى ساختمان‌هاى آپارتمانى مسكونى شهرى (به انتخاب شركت كننده) با توجه به اصول طراحى به كار رفته در نماى موجود است.

علاقمندان می توانند برای مشاهده جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مسابقه به صفحه ثبت نام مسابقه دانشجو معمار برتر در وب سایت مرکز معماری ایران مراجعه کنند.

5758

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =