معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با حضور در بخش مراقبت های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران از سهیلا جورکش یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهیندخت مولاوردی عصر جمعه در این دیدار با توضیحات و گزارشات رییس بیمارستان و کادر پزشکی در جریان آخرین وضعیت جسمی و روحی خانم سهیلا جورکش قرار گرفت و بر لزوم رسیدگی های لازم جهت بهبود کامل وی تاکید کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین در گفت و گوی صمیمی با این مصدوم از وی دلجویی کرده و با اشاره به سلام ها و دعای دکتر روحانی گفت: به عنوان عضو کوچک دولت، لحظه به لحظه وضعیت شما و دیگر قربانیان را پیگیری می کنم و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آورید.

وی خطاب به این مصدوم اسیدپاشی گفت: همه اعضای دولت در مقابل این اقدام شنیع متاثر بوده و خواهان رسیدگی و برخورد قاطع و جدی با مسببین این جنایت هستند و امیدواریم هر چه سریعتر این کار انجام شود تا دیگر شاهد چنین اعمال وحشتناکی نباشیم .

خانم سهیلا جورکش نیز ضمن تشکر و قدردانی از سرکار خانم مولاوردی و دیگر اعضای دولت بویژه وزیر بهداشت، خواهان شناسایی و برخورد با عاملین اینگونه اقدامات شد .

وی همچنین با اشاره به عشق وعلاقه خود به حضرت ابوالفضل(ع) از مردم خواست تا در ایام محرم و در مراسمات عزاداری برای بازگشت سلامتی اش دعا کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    11 3
    ممنون خانم مولاوردي