خبرگزاری ایبنا نوشت:

همایش «ابعاد وجودی انسان در قرآن کریم، سنت و آراء اندیشمندان مسلمان» از فردا ۲۸ مهرماه به مدت دو روز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و شبکه قرآن و معارف سیما با هدف بررسی و شناخت ابعاد وجودی انسان و با محورهای مرتبط با قرآن کریم برگزار می‌شود. «انسان در تفاسیر شیعی»، «انسان در تفاسیر اهل سنت»، «انسان در روایات شیعی»، «انسان در روایات اهل سنت» و «انسان در آرای اندیشمندان معاصر اسلامی» محورهای این همایش خواهند بود.

این همایش از ساعت 8 و 30 دقیقه دوشنبه 28 مهرماه با پیام آیت‌الله جوادی آملی، در محل «دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی» دانشگاه علامه طباطبایی، واقع در تهران، بزرگراه چمران، پل مدیریت، خیابان علامه طباطبائی آغاز به کار می‌کند.

در مراسم افتتاحیه این همایش علاوه بر پخش پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی، محمدحسین بیات، دبیر همایش  و حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی خواهند کرد.

طی دو روز همایش، در چهار مرحله، 17 سخنرانی علمی انجام خواهد شد و پژوهشگران به ارائه یافته‌های خود در زمینه «ابعاد وجودی انسان در قرآن کریم، سنت و آراء اندیشمندان مسلمان» خواهند پرداخت.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =