حدادی می گوید صفحه منتسب به او در فیس بوک هک شده است.

مهری رنجبر:انتشارمطلب:«جام جهانی تمام می شود اما ...» از قول  احسان حدادی  روی خروجی یکی ،دو خبرگزاری  یکساعت هم دوام نیاورد.در قسمتی از این مطلب آمده بود:« اینچئون نزدیک است در حالی که هنوز برخی از رشته های ورزشی تکلیف خود را از بودن یا نبودن در کاروان نمی دانند. اینچئون نزدیک است در حالی که به جرئت می توان ادعا کرد که حتی مسئولان کمیته ملی المپیک و ورزش به درستی نمی دانند که چه بر نامه ای باید داشته باشند .»

خیلی زود نائب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن آن را تکذیب کرد. مطلبی که خبرگزاریها به نقل  از صفحه اجتماعی حدادی منتشر کرده بودند. اما احسان بارد ان می گوید:«من خبر نداشتم. اصلا صفحه اجتماعی ندارم. صفحه مرا حک کرده اند و برایم دردسر درست کرده اند. من مشکلی ندارم اما یکسری دوست ندارند من در بازیهای آسیایی مدال بگیرم.با این حرفها مشکلی برایم پیش نمی اید چرا که هراین حرفها و مشکلات بیشتر باشد من راحت تر مدال می گیرم.»او که به قول خودش این روزها همه فکر و ذکرش تمرین و امادگی برای دومین طلای بازیهای آسیایی است،دیروز حسابی اعصابش بهم ریخت:«وقتی تمرین تمام شد و رفتم سراغ موبایلم،دیم 100 تا تماس از دست رفته دارم.دیروز روز شلوغی برایم بود. همه خبرنگاران و افراد دیگر زنگ زده بودند تا بدانند قضیه چیه؟منم از همه جا بی خبر.من دیروز نصف روز تمرین کردم و نصف دیگر روز را تلفن جواب میدادم و توضیح درباره اینکه چی شده.»ر
کورددار پرتاب دیسک آسیا از نوشتن مطلب در صفحه شخصی اش می گوید:«من سایت دارم. اگر قرار باشد مطلبی هم بنویسم در ان می نویسم نه در صفحه های اجتماعی.مثل قبل. »او که بعداز یکسال نبودن در ایران،برای بازیهای آسیایی آسوده تمرین می کند،معتقد است همه مسئولان ورزش حالا به او محبت می کنند:«مسئولان جدید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  به من محبت دارند. همه اردوهایم بی کم و کاست برگزار می شود.دلیلی ندارد که انتقاد کنم.اما فکر می کنم یکسری از دوستان خیلی به من محبت دارند،حتی زمانی که نیستند .به خاطر همین این مسائل را مطرح می کنند.»  احسان حدادی بامداد سه شنبه راهی برای حضور در دایموند لیگ راهی موناکو فرانسه می شود و بعد هم به المان و روسیه می رود تا تمریناتش را در آنجا ادامه دهد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =