عبدولی می گوید یک ملی پوش باید چند بار امتحان خودش را پس بدهد؟

مهدي شيرواني:رفتن سعيد عبد ولي قهرمان جهان و نفر اول انتخابي تيم‌ملي از اردو، سوژه روز كشتي‌فرنگي شده است! موضع‌‌گيري متناقض احد پازاج سرمربي تيم‌ملي و حسن بابك مدير تيم‌هاي ملي كشتي‌فرنگي در برخورد با سعيد عبد ولي باعث شد با مرد جنجال‌آفرين اين روزهاي تيم‌ملي كشتي‌فرنگي گفت‌وگو كنيم كه او به خبرورزشي گفت‌:

* مگر من به اردو آمده بودم كه آنجا را ترك كنم ؟! به خاطر مشكلي كه حدود يك سال است با آن دست به گريبانم و با مساعدت آقايان رسول خادم، حميد سوريان، پرسنل محترم دادگستري استان و برطرف شدن سوءتفاهمات خوشبختانه ديروز همه چيز به خير و خوشي تمام شد تا بتوانم با خيال راحت به فكر افتخارآفريني براي كشورم باشم.

* آقايان مسئولان به خاطر قهرماني مقتدرانه در جام‌جهاني‌ و آن كشتي‌هايي كه برابر حريفان گرفتيم فقط 1600 دلار جايزه دادند و مجبور شدم براي برطرف كردن مشكلي كه يك سال گريبانگيرم بود شرمنده اين دوستان شوم!

* در اين اردو فقط يك بار به خانه كشتي رفتم و حدود دو ساعت با آقايان رسول خادم و حميد سوريان گفت‌وگو كردم كه با لطف و مساعدت آنها مشكلم را برطرف كردم. آنها شاهد هستند و مي‌دانند چرا من در اين اردو حاضر نبودم.

* بعضي‌ها اصلاً در حد و اندازه‌هاي تيم‌ملي نيستند ولي هرگز به آنها هم بي‌احترامي نكرده‌ام اما انگار آقايان دوست ندارند من در تيم‌ملي باشم! خب اگر نمي‌خواهيد من باشم رو‌راست حرف دلتان را بگوييد، چرا فيلم بازي مي‌كنيد؟! هيچ اصراري ندارم كه به تيم‌ملي بيايم، اگر مرا نمي‌خواهيد بعد از چاپ همين مصاحبه فقط يك اس.‌ام. اس بزنيد و بگوييد ديگر نيايم تا خيالم راحت شود و بروم دنبال تأمين زندگي خانواده‌ام.

* من معتقدم چراغي كه به خانه رواست، به مسجد حرام است. به همين دليل پيشنهادات خارجي را جواب نمي‌دهم، آن وقت اين آقايان با رفتارشان روي اعصاب آدم راه مي‌روند.

* قبل از انتخابي تيم‌هاي ملي به آقاي رسول خادم گفتم كه من در مسابقات مختلف كشتي گرفته‌ام، نتايج و عملكردم مشخص است، در قزوين كشتي نمي‌گيرم اما ايشان گفتند تو را خيلي دوست دارم ولي اگر كشتي نگيري حرف و حديث‌هايي پيش مي‌‌آيد. در قزوين كشتي بگير و بعد از شكست حريفان با خيال راحت برو! من هم در وزن بالاتر با اختلاف حريفانم را شكست دادم، قهرمان شدم و همانجا از تشك كه آمدم پايين به آقاي خادم گفتم شما گفتيد بگير، گرفتم و دينم را ادا كردم. ايشان هم دستش را گذاشت روي چشمش و گفت دستت درد نكند، برو خدا نگهدار. همانجا به آقايان حسن بابك و احد پازاج هم گفتم كه من وظيفه خودم را انجام دادم.

* آيا درست است كه دوباره در يك مسابقه ديگر شركت كنم؟! مگر يك ملي‌پوش چند بار بايد امتحان بدهد؟! يعني آقايان حرف خودشان را هم قبول ندارند؟! من در همين چند ماه در مسابقات آسيايي، در جام زومباتلي، ارتش‌هاي جهان، جام‌جهاني‌ و انتخابي تيم‌ملي كشتي گرفته‌ام، چرا بايد در پيت لاسينسكي هم كشتي بگيرم؟!

* اصلاً مغرور نيستم ولي وقتي حريفانم را با اختلاف 10،11 امتيازي شكست مي‌دهم، اين رفتار با من صحيح است؟!

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    چاکر دایی سعید تاته حقت حرسه و خدا
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    مردی به مولا اگه میرفتی و رییس تشک میزدی ایرانیها خوشحال میشدن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    دوستان داریم آقا سعید