عباس آخوندی با اشاره به اینکه جانمایی مسکن مهر غلط و حرکت احساسی بوده است، گفت: بخاطر همین جانمایی ما با مشکلات و گرفتاری‌های لاینحلی روبه‌رو هستیم.

عباس آخوندی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل گفت: در بحث مسکن مهر به دلیل جانمایی‌های غلط و حرکت احساسی در گذشته ما با مشکلات و گرفتاری‌های لاینحلی روبه‌رو بودیم که در سطح کشور سعی شد این مشکلات یکی پس از دیگری گره‌گشایی شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از این مجتمع‌ها به دلیل جانمایی نامناسب امکان احداث برخی تاسیسات روبنایی وجود ندارد، افرود: سعی کردیم با تامین یک سوم هزینه‌ها از طریق منابع وزارت راه و شهرسازی بتوانیم در تکمیل این تاسیسات کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبار برای تکمیل برخی از تاسیسات زیربنایی و روبنایی خبر داد و افزود: بنده به استاندار اردبیل قول دادم از طریق منابع داخلی وزارت برای ساخت برخی تاسیسات روبنایی نظیر مدرسه،‌ درمانگاه، کلانتری و ... که جزو وظایف و اختیارات ما نیست تلاش جدی و حقیقی انجام شود.

آخوندی با اشاره به اینکه‌ انتظار داریم همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود در تکمیل مسکن مهر عمل کنند، افزود: ما بتوانیم در سطح کشور نیز تا پایان سال آینده همه واحدهای مسکونی مهر را تحویل دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار داریم با همراهی خود مردم به تدریج مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف اعم از راه و مسکن با آن روبه‌رو هستیم آنها را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    بله. يه بنده خدايي!!! ميگفت به هر ايراني ميتونيم تا ده هكتار زمين بديم. خوب معلومه ديگه نتيجش ميشه مسكن مهر