در پی سخنان اخیر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در مورد "رفوزه شدن بسنگان امام خمینی" و حتی تشبیه آنان به "ابوجهل" که حق را می شناسند اما انکار می کنند، حجت الاسلام سید حسن خمینی، تولیت آستان امام خمینی ، واکنشی متفاوت از خود نشان داد.

سید حسن خمینی به چهره های بیت امام خمینی و رسانه های منتسب به این جریان اعلام کرده است که به هیچ وجه، هیچ واکنش و پاسخی به سخنان اخیر مصباح یزدی نشان ندهند.اینجا را ببینید.

یکی از روزنامه های صبح در گزارشی که در باره تلاش قالیباف بری رئیس جمهور شدن در سال 96 انجام می دهد، نوشته است:او تصمیم گرفته وجهه سیاسی اصولگرایی خود را برجسته کند. انتقاد از مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دولت روحانی و دلواپسی برای حجاب و عفاف هم در همین بستر می‌گنجد.اینجا را ببینید.

ماجرای خواب آشفته برخی برای انتخابات 

باهنردبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متأسفانه برخی‌ها خواب‌های آشفته و عجیبی را برای انتخابات مجلس خبرگان دیده‌اند و به دنبال آن هستند که 10 نفر را وارد این مجلس کنند تا ساز ناکوک بزنند ما نمی‌گذاریم خواب آشفته آنها تعبیر شود.اینجارا ببینید.    

مخالفت جمهوری خواهان آمریکا با اوباما به حد تنفر رسیده است

سید حسین موسویان عضو اسبق تیم مذاکره کننده ایران معتقد است:اختلاف نظر جناحی قدرتمند در آمریکا از جمله در کنگره با سیاست اوباما و کری در مورد ایران بسیار جدی است. جمهوریخواهان آمریکا بیش از ایران به اوباما و کری بی اعتمادند. مخالفت آنها به حد تنفر از اوباما و کری رسیده و مصم اند بهر قیمتی آنها را زمین گیر کنند. اختلافی که امروز بین دولتهای آمریکا و اسراییل وجود دارد در تاریخ روابط سیاسی آمریکا و اسراییل بیسابقه است. روابط اوباما و نتانیاهو در حد یک تنفر تمام عیار است است.اینجا را ببینید.

باید به تمام سوال ها پاسخ دهیم تا...

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: اگر می خواهیم مردم به ویژه جوانان همواره در صحنه باشند و حامی و وفادار انقلاب و نظام اسلامی باقی بمانند باید پاسخ سووالات آنها را بدهیم و شرایط و اوضاع کشور را بدون کتمان حقایق، برای آنان بازگو کنیم؛ چرا که اگر اوضاع و شرایط کشور به مردم بازگو شود، آنان نیز صادقانه تر و وفادارانه تر حامی کشور و مسؤولان در عرصه های داخلی و خارجی خواهند بود.اینجا را ببینید.

دریادار دوم عرشه حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به مناسبت سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران روایتی از ان راروایت کرده است. اینجا را ببینید.  

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =