بازیگر برنده اسکار گفت : از نگاه زن‌ستیزانه رسانه‌ها، شرمسار و شگفت‌زده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساندرلا بولاک ستاره سینمای هالیوود خواستار پایان یافتن ارزش‌گذاری زنان در سینما بر اساس سن و ظاهر آنها شد. بولاک 50 ساله گفت : تنها در صورتی حاضر است، عکسش بر جلد یک مجله چاپ شود که قادر باشد تعریف خودش از زیبایی را ارائه کند.

او گفت : « به نظر می‌رسد که زنان از تمام جهات مورد هجوم قرار گرفته‌اند، و در این هجوم زنان را به عنوان یک انسان برابر در نظر نمی‌گیرند، بلکه معیار در این حملات، سن و ظاهر زنان است.» این بازیگر برنده اسکار ادامه داد :«من شگفت‌زده‌ام، و احساس شرمساری می‌کنم. پسر من در این جهان بزرگ خواهد شد و من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مردی خوب تربیت کنم که برای زنان ارزش قائل است و آنها را درک می‌کند، در حالیکه این حملات علیه زنان در رسانه به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها پایان پذیرد.»

بولاک با اشاره به تاثیر رسانه‌ها و اینترنت در شکل‌گیری شخصیت دختران امروز و تصور آنها از یک زن موفق، وجود دستی قدرتمند و بانفوذ برای تغییر این شرایط را لازم دانست و گفت :«با این شیوه دختران و زنان آسیب خواهند دید، سرعت این اتفاق مرا می‌ترساند.» بولاک با حمایت از اتحاد بازیگران زن در هالیوود، که به تازگی برای پایان دادن به نابرابری در سینما شکل گرفته، خواستار شکل‌گیری ارتباطی قوی میان زنان شد، تا در راه مبارزه برای برابری از همدیگر حمایت کنند.

آنا فاریس بازیگر سینما نیز به تازگی در یک مصاحبه گفته بود : «زنان در هالیوود برعلیه یکدیگر فعالیت می‌کنند، در حالیکه مردان با هم متحدند و از یکدیگر پشتیبانی می‌کنند.»

منبع : گاردین / 1 جولای
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    25 1
    من شدیدا بازی ایشون رو میپسندم ولی دوست داشتم این حرفها رو در جوانی و 25 سالگی از ایشون بشنوم نه 50 سالگی که آدمای بدگمانی مثل من فکر نکنند این حرفها منافع شخصی ایشون رو دنبال میکنه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    9 8
    درگیرن اینا با خودشون